Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Er det noen her som tilfeldigvis vet hvor mye ei Carena Easy vogn koster i Sverige?? Har sett at den koster 1000,- her i landet, men kan jo være penger og spare i Sverige tenkte jeg da... Og er det noen som ahr erfaring med den vogna??
storbil Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Det er den verste vogna jeg noen gang har hatt. Hjulene levde sitt eget liv. Solgte den ganske raskt. Tror jeg såg at barnas hus hadde tilbud på det nå til 699,- eller noe slikt:-) Ikke verdt mer heller syns jeg da. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 "Billig-vogner" er det ofte ikke mye å spare på, og etter en kjapp søk på pricerunner.se så kan du selv lese: den koster 1195,- SEK altså nesten helt det samme.. http://www.pricerunner.se/pl/674-864019/Barnvagnar/Carena-Buggy-Easy-priser
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Oki.. Kanskje jeg skal se meg om etter noe annet da.. Tenkte jeg skulle bruke den som en trille jeg da, har sportsvogn, men tenkte at den var fin til turer på kjøpesenter o.l, siden den var så billig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå