Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Shaving er døllt. Svir, klør og blir nuppete. Ser ut som ei nypilla høne etter shaving jo.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Ekkelt å sjå ut som ei gjengrodd racerbane..... Merkelig høne du har forresten...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Synes ikke en gjengrodd mus er spesielt delikat jeg altså,dessuten lukter hår stramt og svett. En glatt mus er pent. Hvorfor er det alltid de som sjelden barberer seg nedentil som klager på nupper og kløe? Jeg er alltid glatt,og har aldri det problemet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har så langt hår på fitta at jeg kan flette det sammen slik at åpningen blir stengt! Det lukter både råtne reker og gammel mens, men det er ikke så viktig. Jeg klarer ikke å shave den!!! Det er ekkelt å shave og det blir mye bakterier som kommer til inni hølet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 20.44 er seff 'lille snille meg' HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kjøttpølsa Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Det er det de sier, det som har skjedd er følgende: Når det går 3 år uten dusj så blir håret så fett og ser ut som hanekam, missfarging og helt umulig å gre:-,)
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Nei tenk at det er det ikke. Jeg ble kvalm av det innlegget.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 Men det er jo bare tull at det er urenslig... Hårene der er jo der for at det ikke skal blir infeksjoner ol i musa da. Nå barberer jeg, men det er bare fordi at jeg ikke synes det er pent med for mye hår. Men det er jo faktisk slik det er, hvis du vasker deg gjevnlig så er det det stikk motsatte av urenslig!...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 jeg og mannen blir opphisset av barbert mus
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Det er en ting, men urenslig er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #16 Skrevet 11. mai 2009 jeg sparer oxo og det er ikke frivelig .. finn rett og slett ikke frem pga magen hehe så er vel ikke lenge til jeg kan flette det ell lage dreds jaja blir godt og fjerne det etter fødsel..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Jeg må innrømme at jeg har så langt hår på fetta at mannen sa det smakte reker da han slikka meg. det stemmer nok det, for jeg kjente odøren da jeg lukta etter. Det lønner seg nok å barbere hvis en ikke vil ha lukt. Men heri huset er vi ikke sååå nøye liksom. Vært sammen i 12 år, så om det smaker litt reker skader det ikke akkurat forholdet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Er ikke uvanlig med langt hår på slaska! Jeg har det og ja det lukter mer enn om jeg ikke har det, men jeg liker langt hår best. Eeneste problemet er at det klør mer både inni tissen og i rævva!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Et kjønnshår detter jo av etter ca 6 mnd, så det er jo ikke lange dusken man får selv om man ikke barberer. Har aldri barbert meg, ser ikke poenget med det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Det blir ikke så nuppete og kløete hvis man gjør det regelmessig, bruker noe som funker for huden når man shaver, og smører litt etterpå. Blir så pent atte! Og litt mer delikat, synes nå jeg i alle fall. Slipper å få nysing inn i glufsa liksom.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #21 Skrevet 11. mai 2009 Eg har raudt hår og to fletter, det ser ut som pippi på ein prikk med dei flotte leppane hengande litt nedanfor. Alle elskar den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå