Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er i en vrien situasjon, min kjæreste sier han støtter meg uansett hvilket valg jeg tar, men han husker også å minne meg på at han ikke kommer til å være en lykkelig far, at vi kommer til å slite økonomisk osv...Han føler da at han må slutte på universitetet. Jeg vet det passer dårlig i øyeblikket. Men her er mine holdninger: - jeg mener det er et liv - at det er egoistisk å ta det bort nå for så om noen mndr prøve, for da er tiden rett. Han mener at om vi dytter det her ca 6 mndr framover, så slipper vi å slite økonomisk osv.. Jeg vil ikke ødelegge hans liv, men jeg er redd for senvirkningene ang det psykiske. Ikke liker jeg sykehus heller. Jeg er ekstremt beskjeden og ønsker ikke at noen fremmede skal begynne å se rett i mitt mest private. Hva har dere ville gjort? Jeg er 18 år og blir lærling til høsten
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Du må ikke finne på å ta abort hvis dere har tenkt å begynne å prøve om en stund! Det er ingen selvfølge å bli gravid! Kan det hende at du har blitt litt skremt mtp å få dette barnet? Det er jo også flere ting som du engster deg for rundt situasjonen, men jeg tror at det kommer til å gå bra, dere har jo ganske mye tid å forberede dere på. Jeg ville tatt kontakt med legen, så fortalt han om bekymringene og funnet en måte å håndtere situasjoenen på. Evt tatt kontakt med Amathea (tlf 815 32 005), de driver med rådgivning for gravide. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå