lightblue Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal bare bruke Crinone i 14 dager, hvor lenge bruker dere Crinone? Ser på bruksanvisningen at det bør brukes til 12. uke? Er det noen av dere som har brukt Crinone over lenger tid, og mener de har hatt noen effekt av det?
Mia71 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Første gang jeg bruker den kremen så ingen erfaring, men på papirene mine fra sykehuset står det at jeg skal bruke det i 14 dager. Skal ringe inn på tors likevel og melde om resultat på prøven så jeg skal jammen høre om det har noen effekt å bruke den lengre.
Maisen65 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Brukte crinone i 12 uker, 2 g pr dag. I tillegg Albyl E. Var moden gravid og med 2 MA og 1 SA.
lightblue Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Hei Maisen Da regner jeg med at det har noe for seg å bruke Crinone lenger enn 14 dager... Rart man ikke får det automatisk da, i alle fall dersom man har mistet tidligere... Jeg ble gravid på første forsøk i fjor, men mistet i uke 6-7. Jeg har bedt om å få bruke Crinone lenger, men klinikken mener det ikke har noe for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå