Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, hvordan er formen? Har du hatt en fin dag i dag?

Her er formen elendig, tygger paracet som drops, og håper det snart skal gå over...

Dagen i dag har vært utrolig lærerik, men slitsom.. Kom hjem og la meg i 3tiden, da sov jeg til halv 7.. Helt kake.. Nå er jeg oppe, men gleder meg til og finne sengen alt!

Ellers er jeg fortsatt mensen fri=)

Anders var og tok prøve i dag.. Så da er det bare og vente og se om hans soldater svømmer som de skal =S

Nå skal jeg snart legge meg! Det skal bli godt!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skrev på den andre tråden i sta;) Formen er ikke helt bra, forkjøla og bronkitt. Men utenom det så føler jeg meg ganske bra.

Uff, stakkars deg! Det var langvarig! Høres skikkelig slitsomt ut:( Håper at du blir frisk snart. Kanskje du bør ta deg en tur til legen og få antibiotika?

Så bra at du har hatt en lærerik dag! Jeg synes praksisen var skikkelig kjedelig!! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut en uke, og i morgen skal vi være der fra 9-16 *grøss*. Det er en bra skole og sånn altså, det er bare ikke så mye å observere. Også har jeg en helt elendig innstilling denne gangen, er bare så lei etter bacheloren..

Hurra, så bra!!:) Da satser vi på at hun holder seg borte noen dager til!

Syntes han at det gikk greit å levere prøve eller? Tror nok at prøven hans er kjempefin jeg. Men det er forferdelig å vente på svar!

Du får sove godt, håper formen er bedre i morgen:)

Klem

Skrevet

heia.

uff så kjedelig at du heller ikke er helt bra.. Ja, dette ble langvarig=( Burde vært hos legen, men når skal man få tid til det da? jeg har jo allerede vært borte 2 dager, jeg kan jo ikke si at jeg at jeg må være borte mer for og dra til legen liksom... går bare ikke

Jeg kan være enig at man kanskje ikke er så motivert som man burde vært liksom.. I morgen skal jeg være der fra kvart på 8 jeg da.. Men er ferdig i 1tiden regner jeg med.. Det er vi alle dager i grunn, bortsett fra en dag, så vi får med oss en hente situasjon..

Jeg håper det jeg også! nå kan a holde seg borte minst 5 dager til, for da rekker jeg begynne med pergo... weeeee... Tenk deg, meg på pergo! Kommer til og bli et troll......

Anders syntes det gikk helt greit.. Ikke det morrsomste han har gjort, men syntes det gikk helt greit.

klemklem

Skrevet

you got too be kidding me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har nok kanskje klart og pådra meg øyekatar over natten også.. Voknet opp og har syykt vondt i øyet, og kommer gul guffe.. Så da var jo det helt suverent.

kommer til og dra på praksisen og ringe legen når de åpner, så kanskje kanskje får jeg dra litt tidligere eller at jeg får time etter at vi er ferdig i dag.. Men nå må jeg jo bare komme meg til legen trur jeg og få litt antibiotika...=S uff..

jeje...

klem

Skrevet

Åååå, er det mulig!!!:( Fikk du legetime i går? Håper du fikk antibiotika, for da blir du nok veldig mye bedre veldig snart!

Det hørtes forferdelig slitsomt å skulle dit så tidlig! Men det er deilig å slutte tidlig og da:) Vi var der til halv 5 i går, og allikevel fikk vi "kjeft" av veileder fordi vi hadde valgt å diskutere sammen, istedenfor å observere i 1 time. Da hadde vi allerede observert i 4 timer, og man blir ganske trøtt og sliten i hodet av det. Synes det er litt dumt at ikke vi skal få lov til å velge hva vi synes er best selv. Men men...

Du har ikke fått mensen enda? *Håpe håpe*

Så bra at Anders syntes det gikk greit.

Jeg er på syklusdag 7 og siste dag med pergo, og jeg begynner å få ganske sterke eggløsningssmerter allerede. Synes det er litt skummelt, for man kan jo bli skikkelig dårlig hvis man blir overstimulert. Men satser på at det går bra:)

Klem

Skrevet

Heia..

Ja jeg fikk lege time, og godt var det! Jeg har halsbetenelse, bihulebetenelse og øyebetenelse faktisk... så her er jeg på HEFTIG antibiotika kur og øyedråper... så satser på at det blir bedre snart!

Men det er da ikke opp til veileder hvordan dere velger og bruke tiden! Vi er ikke pålagt og være der alle dager en gang.. Så lenge dere føler dere har nok observasjoner og info kan veileder bare drite og dra.. Det er ikke hu som skal godkjenne praksisperioden en gang.. Ville kanskje sagt fra jeg.. Diskusjonen er jo noe av det viktigste med hele opplegget spør du meg!

Nei den har ikke kommet, men det er mye rare følser der nede om dagen, så får den vel om ikke lenge.. Men jeg håper at det tar noen dager til, for da kan jeg starte på pergo!

Det går sikkert bra vet du.. Jeg ville tatt el smertene som en positiv greie jeg da... sikkert ikke no farlig!

klem

Skrevet

Uff, stakkars deg!! Det høres heeelt forferdelig ut!!!

Satser på at du er på bedringens vei i løpet av en dag eller to, antibiotika pleier å gjøre susen:)

Jeg vet, det er helt håpløst!! Men jeg føler ikke at jeg kan si noe på det når det virker som at de på gruppa er helt med på det. Vi har mer enn nok info nå og er ferdig med alle intervjuene, så jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre i morgen og fredag egentlig. Håper vi får pratet litt sammen og gått litt tidligere, er helt utslitt jeg! Unnskyld for all klagingen, var bare så deilig å få det ut til deg som forstår:)

Har dere planer om og møtes mandag 18. mai egentlig? Det skal vi. Jeg er kanskje litt teit, men jeg synes at det hadde vært deilig å ha fri den dagen. Alle vennene mine har det, så de skal jo finne på mye morro på kvelden på 17. mai. Kjedelig hvis jeg ikke kan være med på det, men sånn er det vel bare:)

Hvordan går det med din praksis? Føler dere at dere begynner å komme i mål med observasjon/intervju osv?

Så bra at den ikke har kommet! Håper at TR kommer i det sekundet du går ut fra gyn;) Har du testet noe mer forresten?

Da tar jeg det som en positiv ting!!:D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...