Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan funker dette med EL slim?

Jeg tror jeg har litt lite EL slim, men når er det det skal komme? Før eller etter EL?

Jeg tar tester, så jeg vet jeg hadde EL onsdag, dvs 5 dager siden. Nå har jeg en del utflod i dag.. Er ikke det litt sent? Eller?

Er det ALLTID slik at det skal gå 14 dager fra EL til mens, eller kan det variere? feks en uke eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El slim, og el smerter kan komme båre før og etter el har jeg lest, så er nok veldig individuelt. Det er ikke heller alltid det er 14 dager mellom el og mens, kan nok variere noen dager for hver enkelt=)

Skrevet

Noen andre som har erfaring/peiling på dette?

Skrevet

Jeg tror ikke det er vanlig med el slim så lenge etter el. Men jeg har hørt om festeblødning (ca hver 4 kvinne opplever dette) og den kommer visst vanligvis 4-6 dager etter el. Kan det være en lett form for "festeblødnin" du har hatt? Egget graver seg jo inn i livmorveggen så det er kanskje ikke så rarrt at det kommer utflod? I don`t know... Lykke til uansett- håper det er en spire som finner seg til rette i magen din. ;)

Skrevet

Hmm, håper virkelig du har rett, men jeg har jo ingen blødning, bare ganske mye utflod. Ingen farge.. Kan det være festeblødning uten farge på? hadde el på onsdag, det er nå 6 dager siden..

Skrevet

Dytter litt her jeg.. Noen andre med erfaring el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...