Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei folkens=)

Jeg er helt ny her, men har mange ganger vært inne her å sett, men har aldri fått meg til å legge inn noe. Men nå er det første skrittet unnagjort.

Etter det jeg skjønner så pleier dere å møtes en gang i blant. Hadde vært koselig å være med en gang å bli kjent med andre gravide.

For da å fortelle litt om meg selv, så er jeg 23 år og venter vårt andre barn i august=) Gleder oss masse=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møtes neste gang på CC- Lasse Liten kafé kl 12 Onsdag 13.mai. koselig om du kommer. Vi blir litt redusert gjeng da noen måtte jobbe dessverre.

Skrevet

hei=)

sku gjerne blitt med, men er ikke hjemme igjen før utpå eftan en gang... men gleder meg til å treffe dere igjen neste treff:)

Skrevet

Kjempekoselig å møte nye fjes! Gleder meg til treff:) Vi sees!

Til "muppet86" ; håper du hadde en fin tur til USA og fikk kost deg masse med magen!

Marit!

Skrevet

Hei.

Veldig hyggelig med nye fjes. :-)

Sees paa onsdag.

Skrevet

Koselig :) du får slenge deg med på treff nå på onsdag,altså i morra har du mulighet :) er ganske ny her selv, men syns det var kjempetrivelig møte andre gravide. :) Jeg har også termin i august, mitt første :) Håper vi sees :)

Skrevet

Kanksje jeg bare skal slenge meg med=) Hadde vært utrolig moro å bli kjent med fler småbarnsforeldre i Gjøvik=)

Skrevet

Jeg skal prøve å kaste meg på et treff igjen snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...