Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 holder på å bli gal jeg... hele nedre del av foten bøyer seg til siden og oppover omtrent i all kraft.. får skikkelig smerter oppover leggen.. fy f... så vondt... må sitte å dra foten min tilbake mens det skjer for at det skal gå over.. hadde sist krampe i dagtidlig.. er så sliten i foten i dag.. kan kjenne at det kan skje igjen når som helst... off... flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hei hei:) jeg fikk ett kjerring råd mot kramper... Sov med ull sokker... Det hjalp meg... har ikke hatt det siden:)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 ja det funker kanskje ja! ja da skal jeg gjøre det.. har tidligere slitt med senestrekk under foten.. spesielt når jeg frøs på beina.. og pleide da å legge en flaske med varmt vann ved beina mine.. funka det vet jeg..så da funker det sikkert med ullsokker på beina mot kramper også.. er så vondt vettu. og våkne opp på morningen og strekke på seg og ende opp med bare å få kramper.. :/ takk for tipset!!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 takk for tipset, skal finne frem ullsokker i kveld!!!!
nr3 i mars Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Ta magnesiumtilskudd! Jeg fikk det rådet av jordmor mot kramper i forige svangerskap og det funket. Det har også fungert i dette svangerskapet. Hørtes rart ut det rådet med ullsokk, men ? Hjelper det, så er jo det bra.
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 ja.. var veldig skeptisk jeg også Men etter første natta var krampene borte:) Åssen har det gått med dere som har prøvd i natt??
May-juli07+mai09 Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Å ha kramper er et tegn på at kroppen din mangler magnesium. Så dra på apoteket å kjøp BioMagnesium. Ta 1 morra og 1 kveld (med mat) for å få fyllt opp lageret ditt igjen. Lykke til!!!
pia å jenta i magen_har født Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 d er vondt me kramper ja!! jeg har dem i leggene,om natten kan jeg strekke mg å våkne av at ent dn ene eller begge! leggene kramper..å fyfasan d er vondt!! jeg har hørt at magnesium ikke hjelper alle.. hmm..ullsokker? må vel prøve d ut jeg å
dun Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Det er oxo kjempeviktig å bruke gode sko,med gode såler på dagtid.Rett å slett for å fårebygge. Vi veier en del mer enn det bena våre er vant til å bære vet dere jenter:)
kjadfkl Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 jeg har hatt leggkrampe hver natt, men etter at kjæresten begynte å massere leggene før vi la oss, har det vært helt borte. Magnesium hjalp ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå