En_av_hver Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Jepp, akkurat det jeg mener!!!! DER var ordet:-))
* 5 om dagen * Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Fant ikke rette ikonet,men søkte etter vannmerke,og da kom dette opp i hjelperuten. men det er mye mere enn dette,så du kan kanskje søke selv?? er litt lettere da...hehe... Tatt kopi : Legge til et tekstvannmerke i et dokument Vannmerker vises bare i visningene for utskriftsoppsett og fullskjermlesing og på utskriftene. Du kan sette inn et forhåndsutformet vannmerke fra et galleri for vannmerketekst, eller du kan sette inn et vannmerke med egendefinert tekst. Klikk Vannmerke i Sidebakgrunn-gruppen i kategorien Sideoppsett. Gjør ett av følgende: Klikk et forhåndsutformet vannmerke, for eksempel Konfidensielt eller Haster, i galleriet for vannmerker. Klikk Egendefinert vannmerke, klikk Tekstvannmerke, og velg eller skriv inn teksten du vil ha. Du kan også formatere teksten. Hvis du vil vise vannmerket slik det kommer til å se ut på utskriften, bruker du utskriftsoppsettvisning. Legge til en bakgrunnsfarge eller tekstur på en webside eller i et elektronisk dokumentet Klikk Sidefarge i Sidebakgrunn-gruppen i kategorien Sideoppsett. Gjør ett av følgende: Klikk fargen du vil ha, under Temafarger eller Standardfarger. Klikk Fylleffekter hvis du vil endre eller legge til spesialeffekter, for eksempel graderinger, teksturer eller mønstre. Obs! Velg fargen du vil ha, før du bruker en gradering eller et mønster.
Rorrimamma Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Skjønner ikke helt hva du mener, men hvis du kan forklare litt nærmere hva du mener (legg ved en adresse på en side hvor de har foto av det) og det går an å lage i photoshop kan jeg fikse det å sende deg
* 5 om dagen * Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 fant ut av det nå, og er ganske enkelt om en finner rette ikon :-)) du har jo word arket oppe,sant. så går du bortover oppe på menyen,og trykker på der det står sideoppsett,og rett under der du har trykket,kommer det opp vannmerke,ikonet :-)) så velger du derfra selv,enten bruke det som er der,eller om du har en selvdefinert :-)) håper du skjønner :-))
En_av_hver Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 Hjelpes......her der det bare så mange hjelpsomme sjeler!!!! Tusen takk, jeg skal prøve så snart junior er i seng:-))) Takk, takk;.)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 I photoshop cs3 er det noe som heter blending..
En_av_hver Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2009 Fikk det til jeg!!!!!! Gikk på format og bakgrunn......lett som bare det. Mange tusen takk igjen;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå