Gå til innhold

Glemte p-pillen i tre hele dager forrige måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

og en halv dag (kom på det utpå dagen den fjerde dagen jeg hadde glemt). Pillen ble glemt den første uken etter mensen. På den fjerde dagen fikk jeg spotting. Det varte vel i to dager, med minimalt brun utflod (trengte kun truseinnlegg). Så begynner det "morsomme". Den uken jeg glemte pillene hadde jeg sex, det samme uken etter og uken etter der. Så fikk jeg KJEMPE stikkninger i nedre del av magen, og en slags spotting. Var bare på papiret. Så sluttet jeg å ta pillen, siden dette skremte meg litt. Så kom det jeg tror er mensen. Blødde ikke mye, men blødde i tre dager. Brukte stort sett bind, for det var for lite til å bruke tampong. Det som er nå er at stikkningene ikke har gitt seg, og jeg har aldri hatt sånne stikk (de kommer kun på kvelden/natten). Jeg har tatt 4 gravi tester, alle negative. De ble tatt for tre uker siden, altså den uken jeg hadde "mensen". Dessuten så har jeg nå begynt å fryse noe sinnsykt (dyne og pledd holder ikke).

Nå vet ikke jeg om jeg er gravid.. Men det jeg lurer på er om noen som har blitt gravide på pilla har hatt "mensen" når de sluttet på pillen?? Vet jeg bør ta en test til, men orker ikke nok en negativ test og fortsatt ha sånne stikk.

Håper noen kan svare meg.. er veldig frustrert om dagen, noe som gjør at jeg gråter veldig fort ved kritikk... trenger bare noen å "snakke" med.. : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia du..

Så utrolig kjedelig og ikke vite.. Det vet jeg alt om..

Jeg trur uvissheten kan være med på å gjøre deg "ustabil".. Du er ikke nødvendigvis gravid, men du kan også godt være det..

Jeg har ei venninne som fikk sin datter på den måten!

Kjempe bra at du stoppet på pilla når du ble usikker..

Virker på meg som at du ønsker en liten spire da, ¨så jeg krysser fingrene for deg og håper at du er gravid..

Løp og test!

Er den negativ, så kan du jo prate med gubben om og prøve på en liten en... =)

Lykke masse til

og en god varm trøste klem fra meg!

Skrevet

Ja, for det er liksom det jeg også tror. At usikkerheten gjør meg ustabil.. Skikkelig skikkelig guffent egentlig.. Men burde vel gjøre som du sier, å kjøpe en ny test og se.. Men vet du om man kan se graviditet på en GU?? skal på det på torsdag i forbindelse med sånn celleprøve, og kanskje de kan se det da, hvis det er noe?? Slår jeg to fluer i en smekk.. ; )

Må bare fortelle videre at det er ikke det jeg vil ha et nurk, er bare det at jeg ikke ikke vil ha.. hvis du skjønner.. hihi.. ; ) vi tenkte å begynne å prøve sånn ordentlig fra august, sånn at vi skal få et vårbarn.. (";). (Som om det virkelig går an å planlegge, liksom) ;)

Tusen takk for gode ord, forresten. :) Hjelper å bare få luftet tankene sine.. :)

Skrevet

Hei du :)

Jeg gelmte pilla mi i 3 dager i oktober, fikk en rar blødning rundt da jeg skulle ha mensen, noe som i etterkant har vist seg å være en festeblødning. Blødde da i 3 dager, nok til at jeg brukte bind. Oppdaget ikke før mnd etterpå at jeg var gravid. Mistet desverre den lille tulla vår i uke 19 i februar og nå er vi aktiv prøver igjen.

Jeg hadde nok tatt meg en test til jeg om jeg var deg og så får du ha masse lykke til :) Ikke alltid det går an å planlegge like mye, det har i allefall vi erfart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...