attpåklattimagen:-) Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg fant ikke el og da ble jeg skikkelig stresset.... Nå har jeg hatt to akupunkturbehandlinger, og el har virkelig slått til! MASSE el-slim (det har jeg aldri hatt) og murringer. Ser jammen ut som akupunktur virker bra gitt;o) Håper veldig at spira sitter denne gangen;o)
snuppelura-jente10 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Så spennende da.. Tester selv hver dag etter el og håper den kommer i slutten av uka.. Hvor tok du akupunktur?? Merker ikke noe EL forrige måned så om den ikke kommer nå heller må jeg prøve noe:-)
attpåklattimagen:-) Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 Tok akupunktur i Trysil;.) Vet det er mange som har fått orden på syklusene sine med nåler.... Håper du finner el du også;-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 sååå spennede masse lykke til:D
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg skal prøve akupunktur for det samme selv i løpet av uka. Så det er veldig gøy å høre at det fungerer for andre. Da gleder jeg meg til å prøve selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå