Gå til innhold

Er Bianca et fint navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke helt bestemt meg!! Synes det er søtt, men vet ikke om jeg synes det er penere på en hund enn et menneske... :-)

Her er noen forslag som "menneskeliggjør" navnet:

Bianca Sofie

Bianca Emelia

Bianca Emeline

Bianca Marie

Bianca Nikoline

Bianca Leonora

Bianca Dorthea

Bianca Mathea

ja assosierer det bittelitt med bianca og bernhard jeg også. de kattene. snediig at du foreslo nikoline. akkurat den kombnasjonen mannen kom med idag! :) eller bianca elena. kom akkurat på amalie selv. bianca amalie? mattea er veldig fint! ville en periode at emma skulle hete det, men fikk blankt nei fra mannen.. :)

Barnet til Linni Meister skal enten hete Cindy Bianca eller Dennis Bernhard ''Bernard og Bianca'' :b

Syns egentlig ikke at Bianca er spesielt pent, men kanskje søtt som andre fornavn.

Emma og Elias er pene navn :) Jeg liker heller ikke at den samme sluttbokstaven blir dratt over i mellomnavnet... Biancamalie, Pia Andrea osv.

Bianca Emelie

Bianca Emelia

Bianca Nicoline

Bianca Madeleine

Bianca Enea

Bianca Elena

Bianca Emine

Bianca Eline

Annonse

har dere andre barn? navn på de? evt hvilke andre navn liker du/dere?

er så usikker på om dette navnet er i samme gate som andre navn jeg liker. liker navn som andre gjerne synes blir sukkkersøte. men synes ikke bianca akkurat er det da. det er søtt, men samtidig litt hardt kanskje? med den k-lyden. mannen som har kommet med dette forslaget, og så finner jeg ikke ut om jeg skal gå med på det da vettu:) så flott at dere har navnet så klart! gleder meg til vi har bestemt oss. får ikke helt ro jeg fær navnet er på plass.. :)

Det er vår første!

Så kanskje derfor navnet er så klart=)

Har hatt navndilla i maaaange år, så det har jo tatt litt tid.

Skjønner jo at tredjemann er litt vanskeligere enn de to første=)

Bianca og Emma går jo veldig fint sammen, Elias er kanskje en litt annen sjanger, men Emma, Elias og Bianca klinger bra syntes jeg da.

Men syntes ikke du det passer så skal du ikke ta det.

Begge må jo være enig, syntes nå jeg da.

Dobbelt navn vi har vurdert er

Bianca Carla

Bianca Elea

Bianca Eleanor

Bianca Mia

Bianca Amalie

Bianca Amelia

Kanskje ikke helt det du leter etter men....

Bianca er for meg først og fremst et hundenavn, men det klinger for så vidt pent. Det kan dog fort bli veldig harry, som med Cindy Bianca - grøss...! Bianca Berntsen eller Bianca Kirkeby blir også litt vel stilkræsj, så etternavnet bør være spesielt. Sånn sett klinger f.eks. ikke Bianca Meister så galt :-)

Annonse

Bianca Elea var ikke så verst.

Er ikke lett å bli enig nei. Begge bestemte seg fort for Elias, og det føltes så rett. Så fikk jeg litt viljen min i forhold til Emma. Brukte opp de fineste navnene på hu vi, og nå står vi helt fast.. Foreslo Bianca Amalie selv litt lenger opp, men et godt tips at slutt-bokstav og for-bokstav i navnene ikke er så lurt.

Uff da! Benedikte syns jeg kanskje har litt for mange stavelser. Så det blir litt tungt. Tenker også på Bettina. Vi har også tenkt på Elena. Liker veldig godt navn på E begge to, men føler da at alle blir oppkalt etter meg, som også har e-navn. Men er mye E og B i familien.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...