Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Da ble det ikke noe januarbaby heller på meg.. Får håpe på februar da. Syns det var skikkelig tøft å få mensen i dag:( ikke noe å gjøre med det.) Hilsen meg
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Forstår deg så godt. Fikk tr på torsdag 2dager før tiden...ble så klart så deppa. Nå er tr over for denne gang og jeg prøver å se fremover:=) Håper veldig på en liten Februarbaby. Ønsker oss lykke til:=) Du skal se det blir nok snart oss .
**Vimsa** Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 heia! Jeg vil og hit =) Har EL 30.mai, så blir fullt kjør på oss i slutten av mnd =)=) Har da IKM i uke 24... så kjedelig at tanta kom te dere da, håper det er leeeeenge til nesten gang den kommer Klem
Endelig4 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Det kom ubudne gjester i dag... 11 lange dager etter krysset på kalenderen. Så i dag er dag null ) Vi prøver oss på en februar baby! ღ Ser frem til å være kvalme sammen om kort tid. Klem klem!
mamma til Jesper <3 Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Siden det ikke ble noen januarbaby på meg heller så håper jeg på å komme hit i stedet. Vi får holde tummene alle sammen! )
Jenny251210 Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jeg vil også inn til dere Har eggløsning i disse dager, så her hopper vi i høyet annenhver dag IKM 12 juni.....blir to spennende uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå