Gå til innhold

Skal til italia i sommer.. Noen som vet om en nettbutikk som kan levere tilbehør til Peg Perego til hotellet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor i Italia skal du?

vi kjøpte vår direkte der nede i butikk. ringte på forhånd og ba dem sette av. har gjort dette for et vennepar også.

prenatal er en stor kjede som fører enkelte farger av Peg Perego. "alle" fører P3 completo-utgaven av Pliko, hvilket vil si at du får med regntrekk som festes med glidelås og fotpose i prisen. vi betalte 1800 norske for vår! Tilsvarende med utstyr kostet da 3500 på Fru Lyng.

bor deler av året i italia, og netthandel er veldig lite utbredt der nede, så jeg har ingen gode anbefalinger på nettbutikker dessverre.

Tusen tajj for svar!

Vi skal til Toscana... Har leid rom på en gammel vingård litt landlig, men det er ikke kjempe langt unna sentrum... Har en peg perego pliko p3 som jeg baetalte 1900 for på pingpong online, men det var kun vognen. Regntrekk og myggnett koster jo 1000kr tilsammen. Så da tenkte jeg det varkjekkt å bestille å få det levert der vi skal bo. Men hvis netthandel ikke er så utbredt der så kan jo det bli vanskelig.

Jeg kan ikke noe italiensk så da får jeg vel bare krysse fingre for at jeg finner en butikk der som selger :)

Jeg søkte på Peg Perego Pliko på ebay.it og fikk mange treff, her kan du jo se endel om prisnivå osv. Bestiller du er det bare å registrere en ny adresse på ebay som er hotelladressen din, og sende den dit.

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...