Novemberknøttprøverigjen Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Eg las eit innlegg her om ammepermisjon, og at ein har krav på dette inn til ein time pr. dag. Eg skal tilbake i lærerjobben min til hausten, og ammar framleis. Det er i alle fall planen. Eg lurar på korleis andre lærarar gjer dette? Set rektor saman timeplanen slik at ein kan starte litt seinare og gå litt tidlegare, eller fjerner rektor noko undervising/møter osb? Er det ein reell permisjon med færre arbeidsoppgåver, eller er det ein indirekte tildeling av heimekontor? Er det eit tolkingsspørsmål?
Lillepusen-78 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er ikke lærer, så kan ikke hjelpe deg der, men mener det er inntil 2 timer pr dag man får ammepermisjon....? Slik er det iallefall der jeg jobber (kommunal etat).
blomstre Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hei, stat og kommuneansatte (herunder lærere) er så heldige at de har 2 timer ammefri. Private har rett til 1 time. Private har rett på ammefri frem til barnet er et år, men jeg tror det er lenger for stat og kommuneansatte. Dette går sikkert ann å finne ut. Ellers er arbeidsplassen pliktig til å legge til rette for deg. Så her må du nok bare ta kontakt med rektor, så finner der en løsning sammen. Lykke til :-)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Tusen takk for tilbakemelding!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå