Gå til innhold

Hva kan være grunn til at magen IKKE synker??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt litt på.. Jeg trodde at når hodet var festet, så hadde babyen sunke på plass...

Jordmor sa til meg at jeg bar barnet høyt, jeg syns da at magen hadde sunke i forhold til tidligere.. Så merket hun etterpå at hodet var festet.. Jeg trodde da at barnet har sunke "på plass"?? Jeg tenkte at magen min ser høy ut siden jeg bare er 158cm fra strømpelesten.. er jo ikke så langt fra bekken til ribben da.. hehe

Jeg trodde også det hadde en sammenheng, at magen sank litt når hodet festet seg, men det var visst nødvendigvis ikke sånn... Jeg er også lita, bare 160, så da må kanskje magen bli så høy....? Men jordmor sa han skulle mye lenger ned... Når magen ikke synker på dette tidspunktet blir jo SF målene også litt høye, derfor sender hun meg på UL for å se hvor stor babyen er.

Jeg er ikke sånn superbekymret,men lurer litt på om det er en årsak til at han ikke synker, eller om det kan bety noe spesielt

I mitt første sv.skap sank ikke magen i det hele tatt. Hadde ikke noe å si, og ingen sjekka det. Frøkna var 3500, og alt var bra. Denne gangen har magen sunket veldig, og jm sa at gutten nok ikke kom til å bli like liten som sin søster:)

Alt er nok i skjønneste orden, men fint at du blir tatt så godt vare på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...