Gå til innhold

Er det mange her som har mistet flere enn en gang?

MissAntrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen,jammen, du må ikke spørre om slike ting,vennen, da blir du jo bare superbekymret ;) Kanskje det bare er de som har mistet flere som vil svare deg tilfeldigvis...

Jeg har mistet 3 ganger mellom Isa og nå... Alle før uke 8.

Men det er helt sant, det er myyyye vanligere å miste en gang enn flere. Bare for å ha sagt det igjen.

Huff, jamen,.... Hmm, jeg ser vel at jeg burde ha reformulert spørsmålet mitt til "Er det noen her som kun har hatt 1 SA/MA og ble gravid like etter, hadde et herlig svangerskap og super fødsel?" Det er nesten så jeg ubevisst søker bekreftelse på mine negative tanker, og når det er det man ser etter er det jo gjerne det man får også. Helt totalt idiotisk av meg. Nå skal jeg prøve å lage et eget mantra av din uttalelse; "det er myyyye vanligere å miste en gang enn flere" :)

Takk for at du passer på og sprer optimisme, Uglemamma - det er akkurat det jeg trenger nå! :D

Hei:-) Veien frem kan være litt humpete, men for de fleste så går det jo veldig bra;-) Jeg mistet to ganger, men nå sitter jeg her 20 uker på vei med en liten gutt i magen:-) Han sparker og sier ifra at han er der, og det er utrolig godt. Jeg tenker ikke så mye på at jeg har mistet før, for nå er jeg her med kulemage:-) Masse lykke til, håper du snart er der også!

Annonse

Det er jo alltid lurt å spørre, men vist du er gravid så synes jeg faktisk at du skal være kjempeglad over at du er gravid og tenke på hvor herlig det er! Nyt hver eneste dag! :)

Selv om flere har opplevd flere ganger å miste et barn, betyr ikke det at dette gjelder deg også, at du også kommer til å miste.

Men vist du føler deg helt alene i verden om å ha mistet en gang, så er det godt å vite at du ikke er alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...