Gå til innhold

andre slitene nybakte flaskemammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som synes at det og få en liten en,er utrolig slitsomt? ser ikke helt lyset i tunellen enda. gutten er snart 7 uker nå,og har enda ikke faste rutiner på mating. får alt fra 5 til 9 flasker mme pr dag.

hvordan ser deres dag ut? hva gjør dere? jeg er flink og gå tur om været er ok. idag har jeg bare sittet inne. er dere flink og komme dere ut? jeg er redd for og dra på cafe/besøk itilfelle gutten blir vanskelig og begynner og gråte..

kanskje vi kan gi hverandre gode tips ang flaskemating,søvn, komme med ideer på hva en kan finne på med babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner UTROLIG godt hvordan du har det.

I begynnelsen gråt jeg hver dag. Var overveldet over hvor mye ansvar og jobb det er med en baby.

Jenta mi gråt mye og jeg følte hun var veldig uforutsigbar. (Jeg visste aldri når og hvor lenge hun begynte å gråte/hyle)

Derfor ville jeg ikke så mye ut på kafè.

Sakte men sikkert begynte ting og normalisere seg. Vi fikk litt rutiner, eller i det minste noe som lignet på rutiner. Jeg triller tur hver dag, snuppa trenger det for å få sovet skikkelig.

Men i begynnelsen var det litt hipps om happ om jeg var utenfor døren.

Hvis jeg dro på besøk/kafè hadde jeg alltid bilen med, så hvis hun ble hysterisk kunne jeg komme meg fort hjem. I tillegg roet hun seg alltid i bilen :)

Har du noen som kan avlaste deg litt?

Kanskje trille en tur med gutten din så du får slappet av litt?

Jeg syns også det var godt bare å få besøk, å ikke være alene hele med babyen hele dagen.

Uansett hvordan det føles nå, så BLIR DET BEDRE!

Det lover jeg :)

Men det føles ikke sånn i det hele tatt når man står midt oppi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...