Carina har to små gull Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Spottet blod idag på dag 16 i syklus. Kan det være festeblødning, eller er der litt tidlig??? Har også menslignende smerter idag. Hadde sist mnd en syklus på 26 dager.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Vet du når du hadde EL? Kan jo hende at du hadde tidlig EL, og at det var en festeblødning:) Eller så kan det hende at du har EL nå. Noen ganger kan man blø litt i forbindelse med EL, og da er man ekstra fruktbar:) Masse lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Eg fekk litt blod når eg hadde el forrige helg så det kan jo være det. Men, hvis denne syklusen og blir på 26 så kan det være festeblødning ja...
Calexico Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Oi, spennende! Når hadde du EL da? Krysser fingrene for deg carina, har lest noe av det du har skrevet, du fortjener virkelig å bli gravid fort!
Carina har to små gull Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Tror jeg hadde eggløsning på torsdag dag 12 i syklus, men er litt usikker, har ikke sett etter den. Men hadde en bitteliten blødning da og, og tenkte at jeg var veldig fruktba da. Hatt mye sex både før og etter det så håper virkelig den sitter, men orker ikke tro noe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå