Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM her i uke 22 også, men på søndagen da..Om jeg denne måneden har 28 dagers syklus.. Bør vel ikke være så lenge til EL kommer da.. Så spennende dette her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er også førstegangs prøvende. Trodde jeg hadde El forrige uke, men har hatt mye murring i magen og veldig mye stikking i korsryggen denne uken.......kan være gravid, men tørr ikke håpe for mye. Har fått med meg en del forskortelser på ord som EL og PP, men kan noen si meg hvor jeg finner en oversikt over alle forkortelsene, blir litt forvirret.

Er 25år fra Stavanger.....er det noen andre som er fra samme by eller i nærheten?

Skrevet

Førstegangs her og;) Ingen fra før noen av oss. Mannen er 32, jeg 24. Bergen! Skal begynne ordentlig prøving etter sommeren, men går ikke på prev og håper på positiv test før jeg da;) Bomma på el denne måneden, venter mensen og håper jeg får el om ikke veldig mange uker, litt ustabil enda jeg=)

Skrevet

Snuppi21: bestillte masse tester fra nettet eg og, og er blitt "testoman" eg..hehe.... går hele tiden og tror eg er gravid og føler eg kjenner flere og flere symptomer...men alikevel er de bare negative :(

Andre som har det slik??

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme, men alikevel er jeg ikke gravid. Vi har vel lett for å innbille oss at vi er gravide siden vi har så veldig lyst til å bli det. Men det er ikke lett. Har jo aldri vert gravid før så jeg vet jo egentlig ikke hvordan det kjennes ud. Men vi får bare vente å håpe på det beste:)

Skrevet

I februar hadde eg MASSE symptomer. Kvalm, ingen mens, pupper fra hææælvete, svimling, merkelig matlyst, stikkinger og ja..heile pakka lissom..men fantes ikkje litt gravid ein gång..hehe.. bare kroppen som tulla ette eg slutta på pilla og en del innbilning tenke eg!!

Så hatt et par pp'er eg uten noe tro eller håp og tanta har komt sånn noenlunde når den ska uten no dramatikk :P

..så satt eg her nå da..to svaaaaaaake tester...den i dagmorges va biittelitt sterkere enn den i går, har og prøvd noen utenom bare for å se at dei strekene ikkje dukka opp på alle brukte tester! Men neida...hehe...så...e litt optimistisk her, te tross for det e svaaake skyggestreker. E da måte på tilfeldighet hvis det ska skje med begge dei to eg tok på morgenene men ingen andre. Hm...e altså 7 mndr..6 syklus etter pilleslutt, men bare 4-5 pp..hehe..

Har aaaldriiiii hatt noe som har ligna på ein positiv gr-test ein gång!!!

Så..eg ska love dåkker, denne tia kan bli forferdelig kjekk!! Bare husk at alle får baby te slutt!! Den babyen me e meint å ha komme når den e meint å komme :)

(også litt statistikk:97% har -født- barn innen 3 år)

Skrevet

Mossi83

Forresten så e eg 25 fra haugesund :) Hehe...så nesten i nærheten da!!

Skrevet

Drømme x'pp :P : Du må kjøpe deg en digital test....du er sikkert gravid...når de er svake streker er det jo en strek der...sikkert bare at det er så tidli at det ikke slår sterkere ut... Krysser skikkelig fingrene for det altså :)

Skrevet

sibabyno:

Hvor på nett bestiller du? :)

Skrevet

Bestillte de på lavpris-tester.com ..fra Danmark, billig og kom fort og diskre i posten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...