grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 da er det 3 dagen med trippeø pergo å jeg kjenner hormonene suser i kroppen... håper det blir noe ut av det sånn at det ikke er forgjeves:) jeg har fått gubben til å slutte å snuse så vi er to " hormonelle" u husdet de neste ukene.. dette kan bli gøy:P
<3 N & M <3 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 hei hei:) håpe på at trippel pergo gjør susen da.) masse lykke til. skal krysse fingrene for deg jeg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 AnnC 25.pp! tusen takk for det:) hvordan går det med dere og prøvinga???
<3 N & M <3 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 går ikke sånn veldig bra! men prøver å holde motet oppe:) venter på ivf, regner med å komme inn i aug/sept en gang:) men denne mnd her er litt rar egentlig.. fikk tr søndag 3 mai og var da på dag 29 i syklusen, men blødde bare litt den ene dagen der.. pleier egentlig å blø i fem dager.. og egetlig får jeg ikke tr før på dag 31/32.men hadde bare murringer og stikkninger uten å blø.. så da testet jeg bare får å liksom slå meg til ro med svaret på testen , som var negativt. men greia er at jeg fortsatt går rundt med murringer og stikkninger, pluss litt kvalme hver dag.. så nå er jeg bare frustrert egentlig... hehe.. sorry for så mye detaljer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hei hei:) Så spennende!!! Krysser alt jeg har for at det blir full klaff for dere:) Hehe, det hørtes ut som en uheldig kombinasjon! Kan tenke meg at det er hyggelig hos dere om dagen:P
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Krysser alt for deg, men bare må spør... Hvordan har du fått mannen til å kutte ut snusen??? Jeg drømmer om en snusfri mann
*Mo9cA* Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Så bra at dere er i gang da. Får håpe det blir klaff på første forsøk:-))
attpåklattimagen:-) Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 'trippel'-lykke til grysom & <3Knut-Elias<3..hehe. Blir kjempe spennende fremover...;o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2009 AnnC 25.pp! oy så spennede da... vet du at du har hatt el? skal krysse det som krysses kan for deg jeg...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2009 *dreamer* 32pp tusen takk! hvordan går det med dere da? er ikm rett rundt hjørnet eller? ja du kan si det slik at vi går litt på nåler :S men det går nok over etterhvert:P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Det går bra med oss, vi har 6-års dag i dag<3 Nå er jeg på tredje dag med dobbel pergo, så vi ligger ganske likt an i syklusen vi da. Tenk sååå herlig om vi kommer inn i februar begge to! Hehe, er nok verst i starten for begge ja. Får passe på å være venner igjen til EL da:P
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2009 Pekaboooo jo det kan jeg si deg... jeg lot meg inspirere av Opra på tv 3 her en dag... der var det en kvinne som hadde satt seg som mål å få tilbake nærheten i ekteskapet og hadde dermed ingått en kontrakt med sin kjære om at de skulle elske hver dag i et år... så da spurte jeg min kjære om at vi kunne bytte.. snusen mot intim massasje . for å slutte med snus så får han 30 dager med intimassasje...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2009 *Mo9cA* ja det er godt å være i gang igjenn hvordan går det med dere???
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2009 attpåklattønskesNÅ) takk Trippel lykke motas med stor takk:) hvordsan går det med dere???
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. mai 2009 Gratulere såååå mye <3 sååå spennede da jeg er på min 3 dag med trippel pergo:D så da er vi jo helt likt da:P åå hadde vært perfekt å kunne fulgt hverandre med februar barn heheheh ja vi er SUPER klare til el nå ventet på det lenge:P
<3 N & M <3 Skrevet 11. mai 2009 #16 Skrevet 11. mai 2009 veit ikke om jeg har hatt el;) hehe.. men tror det!
attpåklattimagen:-) Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har begynt på akupunktur og har fått EL;o)))))))))))))))))))) spennende tider.... Lykke til alle sammen:D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Tuusen takk!! Så gøy at vi er helt likt! Får du mye bivirkninger? Høres ganske voldsomt ut med trippelkur! Var det dobbel kur du hadde da du ble gravid med Knut-Elias? Jaaa, krysser ALT jeg har for det!!!!! Hihihi, så bra!
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Hihi... Jamen så bra da!! Gratulerer til mannnen hvis han klarer det i lengden! Jeg forsøker å appelere til hans samvittighet, men det funker heller dårlig. Prøver meg med sånne ting som om "hva om du slutter nå, og sparer de pengene som går til snus, og når vi en dag får en liten, så kan pengene brukes til noe fint til babyen?" Funker som sagt dessverre ikke :/ Masse lykke til med prøving igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå