Gå til innhold

Snille Samsaya....kan du hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 29/5-09 og lurer fælt på om baby kommer før termin eller om jeg må gå noen tunge dager over?

Lurer også på kjønn og evt om det er stor eller liten baby?

Og om alt går bra med fødsel?

J141174

H281074

På forhånd tusen takk fra fødeklare meg....:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig talt..hehe, det første som kommer her er tvillinger..og det gir seg ikke! Nå regner ikke jeg med at du venter tvillinger siden du omtaler babyen i entall :) men lurer fælt på hvorfor det kommer. Er litt dårlig på å tolke "tegn".

Betyr kanskje at babyen kan komme før termin, siden tvillinger ofte gjør dette. SAMTIDIG: Du har jo termin 29 mai, tvillingene jeg får opp kan jo enkelt stå for tvillingenes tegn, som er fra 21 mai til 20 juni.

Når jeg ser på kjønn, så får jeg heller ikke opp noe der..står helt blankt her hos meg. Mulig jeg trenger mer energi fra deg :)

Vekt..hmm, 3000-3400gr. Tenker jeg :)

Skrevet

Tusen takk for svar:)He he....vi også trodde det var tvillinger der inne,men fikk konstatert det på 2 ultralyder at det bare var en der:)

Håper baby kommer før som du sier og at alt går fint:)

Skrevet

Hmm, merkelig..da er det litt vanskelig å si hvor den tanken kom fra gitt..kanskje dra dere?

Er nå veldig usikker altså..liker ikke sånne symbolske meninger, heller konkrete svar. Men dette var nå alt jeg fikk opp på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...