har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 ser du driver å spår litt.. lurte på om du kanskje har lyst å prøve på meg også? jeg er født 091283 han 270380 jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg jeg.. om jeg er gravid nå eller blir det i løpet av dette året. med hjelp eller uten hjelp? (mener da evt prøverør) og om du skulle se graviditet, så lurer jeg på hva kjønn du ser på barnet håper du vil ta deg tid! på forrhånd takk!!!
☆lieela Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Første jeg får inn er en gutt..så da spørs det hva du har fra før. Tenker 3 barn totalt, der begge kjønn er representert. Får opp at du vil være meget fruktbar rundt ved juletider, eller i desember generelt. Tror ikke du skal måtte ha noe hjelp, tror dere klarer dette på egen hånd. Men mulig dere tester ut dette pga usikkerhet.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 tusen takk!! jeg har to gutter fra før etter ivf forsøk. men de har ikke funnet noe galt med meg eller mannen min da.. ufrivillig barnløse fikk vi høre! vi ønsker tre barn totalt ja! og har jo ett lite ønske om ei jente men det har vel egentlig ikke så mye å si spennende å se da! lurer jo litt på om det kan være noe denne mnd da.. men våger ikke teste hehe.. igjen; tusen takk for at du tok deg tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå