Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får kjøpt TFK på nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler IKKE Kiddies24.... Jeg har bestilt der nå, det har bare vært tull med leveransen, de stikker hodet i sanden og svarer ikke. Så sikkert greie når alt går bra, men ikke gode problemløsere..

Hei

Så dumt, jeg må si at jeg ikke kjenner meg igjen. Hadde problemer med leveringen( forsinkelser pga underleverandør), men fikk hele tiden informasjon om når jeg kunne forvente levering. Jeg purret riktignok opp status ca 1 gang i uken per mail, de svarte da innen et døgn. Hvis jeg skulle klage på noe så må det være at noen av de som sitter på kundeservice har relativt dårlige engelsk kunnskaper.

Annonse

Ja engelsk er de dårlige på, men jeg prater tysk, så språket har ikke vært problemet her... Nei de sendte faktisk vogna først til feil land (!) og etter det så gikk det bare på skakke for dem. Alle beskjeder jeg fikk om hva som skulle hende (at vogna skulle omdestineres til meg, at den var på vei hit og dit) var jo feil. Jeg hadde jo kollinummer og kunne følge pakka hele veien, s jeg så jo at de løy... Heldigvis har jeg fått vogna idag, og skal skrive en vurdering snart, må bare ta noen turer med den først :-) Er ikke 100% fornøyd, men håper at noen justeringer på håndtak og bremser imorgen skal gjøre susen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...