Cat&Gullungene Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er ikke så oppdatert på hva som er best når en ønsker og bli gravid, men har lest at det er gunstig og ha sex annenhver dag. Er det noen spesielle stillinger som er bedre enn andre? Ligger dere lenge etterpå? Jeg er så redd for at det skal renne ut igjen at jeg helst sover til dagen etter. Er det for sent og ha sex når en kjenner EL smerter/har EL? Hvor lang tid tar det egentlig fra sæduttømming til sæden kan ha klart og nå egget? Blir litt flau over meg selv nå kjenner jeg....;-)
lilleepus Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hei Ingen grunn til å bli flau.. hehe. Er jo noe alle lurer på sånn egentlig. Vi har sex helst hver dag, rundt EL hvertfall. Ellers har vi det sånn når vi føler for det begge to bare for å kose oss. For at sæden skal komme lettest til, er den beste stillingen misjonær. Det er også best at gutten kommer først, så du etter på. Da blir det sammentrekninger og sæden for et lite dytt på en måte. (Har jeg hørt da) Mellom 15 til 30 min er det best å ligge. (men det kommer jo ann på fra person til person) Er jo ikke forskjent å ha sex under EL. Håper du får noe nyttig herfra da
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 En annen ting også, hvis du kjenner at sæden renner ut etter du har ligget en stund så gjør ikke dette noe. Det er bare sædvæsken som renner ut (og alle trollene har da svømt på en lang tur). Så det er ikke sånn at sædcellene forsvinner ut av deg! Det kan være lurt å ha sex annen hver dag helt til eggløsning kommer, og da sex hver dag helt til en dag etter den er ferdig! Er enig i lillepus at misjonær kanskje er best og at du helst skal komme etter han! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå