har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 fortsatt ingen tegn til TR men tør ikke håpe, og tør ikke teste :-) har ikke brukt prevensjon på snart 10 år! to barn etter ivf forsøk.. hadde denne mnd eggløsingssmerter for første gang(!!!) har den siste uka vert svimmel, hatt hodepine, av og på med slike "vokse smerter" i hofter. sliten bare av å gå opp trappa til loftet. trøtt, kvalmen osv osv. hatt alt dette pluss mere litt sånn av og på.. men kroppen har før lurt meg mang en gang.. :-( tappen er høy og tett..kan vel også være tegn på nært forestående TR!? vet ikke jeg..... frustrerende... har nå tatt så mange graviditetstester opp gjennom årene, at jeg tør ikke en gang si det til mannen min at jeg lurer på om det kan være noe nå... ;-)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 ja det er det.. men blir vel skuffet denne gangen også er vel slik når en får høre "uforklarlig barnløs". gir aldrig helt opp håpet om å få det til uten "hjelp" men vet jo aldrig da.. lever alltid i håpet :-) vi får se.. er ikke TR kommet til onsdag, får jeg kjøpe test!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Bare innom og sender noen gode tanker :-)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 tusen takk for gode tanker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå