Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2009 #51 Skrevet 18. mai 2009 Har vært kvalm til tider det siste døgnet. Etter at jeg hadde vært på nattevakt igår våknet jeg med at jeg var kvalm, men dette gikk fort over. I kveld og i natt har jeg vært kvalm til tider, ikke så mye, men nok til at det er irriterende. Og MASSE luft i magen til samboers store fortvilelse. Dette var jeg plaget med under sist svangerskap også.Mulig jeg tester tirsdag, kjenner jeg begynner å bli spent nå
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. mai 2009 #52 Skrevet 18. mai 2009 Testa negativt i dag tidlig Men er jo litt tidlig, har ikm torsdag/fredag, så håpet er der litt ennå. Med lillemor fikk jeg svaaak positiv på ikm-dagen, og sterk en uke etterpå, så håper det bare er hcg nivået mitt som er for lavt.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #53 Skrevet 18. mai 2009 Hei jenter:) Håper alle har hatt en fin 17.mai-feiring:) Helga mi har ikke vært bra!! Har vært sinnsyk hormonell, og det har dessverre gått litt ut over min kjære:( huff huff, men han har tilgitt meg... Ellers har jeg ingen andre symptoner enn luft i magen... Litt fortvilet over å ikke ha mer symptoner,for man tenker jo at man kanskje ikke er gravid da:( Men er vel mange som ikke har symptoner i det hele tatt??? Har ikm på fredag, og skal prøve å la være å teste...men vet ikke om det blir så lett, kanskje en test i morgen eller onsdagen,hehe:) Har heldigvis ikke kjøpt noen tester,men d klødde i fingrene når jeg gikk forbi et apotek på fredagen (og 30%avslag på CB digital) Hvilke tester bruker dere? Bruker dere digital eller vanlige? *BluBb* prøver igjen Det er jo ennå tidlig for oss som har ikm torsdag/fredag, så vi holder trua oppe:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #54 Skrevet 18. mai 2009 Mange som ikkje hadde noen symptomer som eineste symptom og luft i magen e forøvrig et ganske typisk symptom det og da! Eg ska ut å kjøpe meg cb el qr i dag. Vett ikkje hvilken som e "best", men e ikkje så glad i cb sitt kryss..hehe...tror hvis eg tar et nytt merke så må det vel vise positivt vel!! Siste mulige ikm dag i dag...va egentlig i går..men..litt slingringsmunn da..hehe.. Så eg telle meg som 1 dag over ikm...sjøl om eg henge her inne med dåkker og..hehe...heilgardering!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #55 Skrevet 18. mai 2009 Drømme x'pp Så spennende da..over ikm og greier...skulle ønske jeg var der da:) Da hadde ikke dagene blitt så lange...Blir spennende å høre hvordan det går med deg:) skal du teste i dag eller? Jeg vurderer å kjøpe en vanlig CB...har jo bare brukt digital tidligere, og noen sier at den trenger litt høyere hcg-nivå for å slå ut??? Blir jo så utrolig skuffet når det kommer opp IKKE GRAVID... *snufs* Hadde vært så gøy om jeg var gravid nå... Murringer? Er det rumling og styr? Er litt småusikker på akkurat det... Tror jeg skal teste i morgen jeg...da er jeg ca 12 dpo...Eller bør jeg vente lenger? Noen råd?
Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2009 #56 Skrevet 18. mai 2009 Ja heldige du drømme x`pp P som er over IKM. Blir en lang uke dette her. Har noen tester liggende og jeg syntes jeg har vært flink siden jeg ikke har brukt de enda. Men ble så skuffa forrige mnd når TR kom at jeg skal prøve å la være denne mnd, var jo full av symptomer da også. Vi får bare krysse fingrene å håpe at det er noe der inne.
girl 78 Skrevet 18. mai 2009 #57 Skrevet 18. mai 2009 Jeg testet i går, ble negativ. Har IKM tirsdag eller onsdag, så har ikke mistet håpet enda. Skal ikke teste noen flere ganger før evt. noen dager over IKM. Lærer jo aldri heller da, tester alltid flere dager før mens, og blir like skuffa, og nokk en skuffelse når tanta kommer:-(
Veumjenta ツ Skrevet 18. mai 2009 #58 Skrevet 18. mai 2009 Hopper innom dere en gang igjen jeg Spennende uke!! Jeg er litt satt ut her nå - klok av skade har jeg ingen g-tester liggende (bruker de opp med EN gang - gjerne ei uke før IKM). Har IKM i dag, er stort sett som ei klokke - har spottet litt siden 5 dpo, men sluttet på fredag. Nå er det bare melkehvit utflod (sånn til info) Anyway - jeg har følt meg LITT rar siste dagene, litt trykk i magen og litt mer tissatrengt enn vanlig + litt sigen på ettermiddagene. Ei venninne som testet positivt for et par uker siden sa at jeg jo kunne ta en EL-test hvis jeg hadde det, da de ofte kan slå ut på hcg også, ettersom hormonene er nokså like. Så joda, tok digital EL-test når jeg kom fra jobb - og den ble positiv med EN gang. Så nå sitter jeg her med et ørlite håp jeg da, sambo er og kjøper test som jeg skal ta i morra tidlig hvis tanta ikke har kommet i løpet av natta. Første gang på lenge det KAN bli litt spennende å ta en g-test... Hehe!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #59 Skrevet 18. mai 2009 Oiii!! Det der va jammen meg et godt tegn!!! Masse masse lykke te!!
jobber med saken har klart det Skrevet 18. mai 2009 #60 Skrevet 18. mai 2009 Veumjenta:) Er veldig lurt å ikke ha slike tester liggende. Blir fort ganske dyrt å teste hver gang... Ser du har holdt på 2 mnd mer enn meg, så da er det virkelig din tur til å bli gravid nå!!! Krysser alt jeg har for at du er gravid:) Venter spent på resultatet i morgen:) Lykke til:)
07&10&13? Skrevet 18. mai 2009 #61 Skrevet 18. mai 2009 Ja nå er endelig uke 21 her! Men har ikke IKM før lørdag, så fortsatt lenge igjen. Det sverre kjennes det ut som om tr er rett rundt hjørnet så tror ikke jeg gidder å teste før etter helgen (hvis jeg klarer å holde meg da)... Kjempe masse lykke til alle sammen!
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 18. mai 2009 #62 Skrevet 18. mai 2009 heihei! skulle ikke teste før IKM jeg (torsdag) - men me skuffen full av tester er jo det HÅPLØST! Så testa i dag tidlig - og jammen ser jeg ikke antydning til en strek!!! så måtte ta en ny nå i kveld, å jo en liten skyggestek enda. er så spent att klarer jo ikke være rolig. sååå blir vaaanskeli å sove i kveld.... kommer til å teste hver morgen nå - hurra for billigtester.no
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #63 Skrevet 18. mai 2009 Eg har fått svak svak strek sjøl, men har ikkje flere billigtester igjeeen!! Kan jo ikkje venta 3-4 dager!?!??!?!? Haha!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #64 Skrevet 19. mai 2009 åååå,så heldig dere er... Jeg testa i mårrest med en vanlig graviditetstest..var ikke antydning til strek engang:( *snufs* Men får trøste meg selv med at det ennå er tidlig...har jo ikke ikm før fredag...jaja...hater å gå å vente å ikke vite:( Har ikke så mange symptoner jeg heller...litt oppblåst,mye luft, hyppige dobesøk, trøtt til tider og litt murringer... Det er vel ikke slik at alle som er gravide får ømme bryster?? Jeg går å kjenner etter hele tiden jeg,hehe... Får vel bare prøve å holde ut å se om tr kommer fredagen...skal prøve å la være å ta den digitale testen til dagen etter ikm (selv om jeg vet det blir vaaaaaanskelig) huff...
Tone321 Skrevet 19. mai 2009 #65 Skrevet 19. mai 2009 Har IKM i dag (tror jeg), men den har ikke kommet ennå. Er forøvrig litt usikker på akkurat når den skal komme, i og med at det kun er en måned siden jeg sluttet på pillen. Det kan jo hende at kroppen min har en litt annen syklus enn når den blir styrt av hormoner. Testet forøvrig negativt i går, så jeg regner med at vi må prøve igjen....
monkri mamma til 4 Skrevet 19. mai 2009 #66 Skrevet 19. mai 2009 Hei på dere.... har ikm på søndag. hvis ikke tr kommer, så skal j prøve med å vente med å teste til neste søndag. hvis j klarer da. har mye luft i magen. går å promper hele tia og føler meg oppblåst. trøtt og sliten. får se om tr kommer nå da. spennede å se om noen av oss har blitt gravid denne pp. åssen går d med dere som skulle teste idag? har dere tatt en test? er sååååå spent........
Carina har to små gull Skrevet 19. mai 2009 #67 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle teste idag, men klarte å la være når jeg gikk på do i morges, men angra like etterpå. Ser det allerede er noen som har fått positiv test. Gratulere så masse til dere
Carina har to små gull Skrevet 19. mai 2009 #68 Skrevet 19. mai 2009 Drømte også en hel masse i natt. Hadde fått baby og det var en gutt som jeg stelte og dulla med. Hadde ikke lyst til å våkne, bare sovne igjen slik at jeg fikk fortsette med drømmen. Håper jeg er sanndrømt
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 19. mai 2009 #69 Skrevet 19. mai 2009 YESYESYES!! Tok en ny test i dag tidlig - en svak strek, men klar og tydelig (ikke lenge bare en skygge) Ganske sikker på at jeg er gravid - men skal bruke opp billigstrimlene og teste fremover til etter IKM. FOR en hærlig følelse.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #70 Skrevet 20. mai 2009 prøver igjen-2pp: åååå,gratulere så masse masse:) Håper jeg er like heldig denne mnd selv:) Har klart å la vær å teste...har en CBD liggende hjemme som jeg skal ta fredagen eller lørdagen hvis ikke tr dukker opp da...men har en god følelse denne gangen, så får håpe d ligger noe i d:) Ha en flott dag jenter:)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 20. mai 2009 #71 Skrevet 20. mai 2009 TAkk for det. har en CBD liggende å vente jeg og - ska bruke den i morgen(IKM-dagen). Håper virkelig den og sier GRAVID. har aldri prøvd en slik test,så måtte bare kjøpe en. DA skal jeg skifte nick, ikke turt enda. Håper det går like bra for deg. Tvitvi - Drømmejenta
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #72 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk prøver igjen-2pp:) Jeg har god erfaring med CBD...er det eneste jeg har brukt...mandagen brukte jeg en vanlig CB,men tror jeg klusja litt med den...så jeg teller ikke med testingen da,dessuten var d jo tidlig...Så jeg krysser fingrer og tær her:) Gleder meg til å få bekreftet at du er gravid, du er så ufatteli heldig:) Klem fra
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 20. mai 2009 #73 Skrevet 20. mai 2009 Hei. Ja jeg er utruolig heldig -det er bra sant!! Dette er nr 3 og de andre 2 gangene har det gått likegreit. klemklem
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #74 Skrevet 20. mai 2009 ååå, håper jeg også er en av dem:) Når har du ikm? Jeg har på fredag, og er skikkeli skikkeli testesyk,men prøver å stå imot fristelsen...huff huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå