iris76 Skrevet 13. mai 2009 #26 Skrevet 13. mai 2009 Hei blubb,. Den samme magen har jeg også. må slippe opp knappen.....føler meg litt sånn stinn. Og det er jo litt tidlig før mens.....Kanskje det er noe??
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 13. mai 2009 #27 Skrevet 13. mai 2009 Nå som jeg sitter her klarer jeg selfølgelig ikke huske hvordan jeg vanligvis er i kroppen i perioden mellom el og tr, men ikke sånn iallefall Håpe håpe!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #28 Skrevet 14. mai 2009 Hei jenter:) Her er det ikke mange symptoner ute å går, men jeg prøver fortvilt å ikke lete etter dem heller...og ikke tenke så mye på å bli gravid, men det er sannelig ikke lett... Eneste jeg har hatt er litt "sting" nede i mageområdet, og i går så fikk jeg skikkeli vondt nede i halebeinet/nede i ryggen...har aldri hatt det... Jeg er i dag ca 6 DPO... håper det vokser en liten spire i oss alle:) Krysser fingre og tær for oss:) Ha en flott dag alle sammen:)
Carina har to små gull Skrevet 14. mai 2009 #29 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har også hatt sting nede i magen og vondt i ryggen. Skulle gjerne fått skikkelig ømme bryster, det hadde jeg sist. Var i et skikkelig dritt humør igår og ville bare ta til tårene. I litt bedre humør idag. Har vært ute å kosa meg i det nydelige været, men jeg har ingen tro på at det har klaffa denne mnd.
Tone321 Skrevet 14. mai 2009 #30 Skrevet 14. mai 2009 Jeg syns at jeg må på do oftere enn før, forøvrig ingen andre sympotmer. Skal ha TR om 6 dager. Jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tar en test...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #31 Skrevet 14. mai 2009 Tone321: Jeg løper også på do kjempeofte (og det er ulikt meg) Jeg har heller ikke drukket så mye... Jeg skal prøve å holde ut med testingen til mandag eller tirsdag (18-19) Har jo ikm 22.mai...så det er sikkert tidlig,men jeg bare måååå... Huff,jeg vil så gjerne. Og jeg prøver så godt jeg kan å ikke stresse med det og ikke tenke så mye på det..men det er jo rettere sagt UMULIG!!! Ha håpet oppe jenter (selv om d ikke er lett), vi er alle i samme båt og ønsker alle å bli gravid:) Synes alle her inne skulle fått fulltreffer denne pp jeg:) Hadde d bare vært så vel,akk...
Tone321 Skrevet 14. mai 2009 #32 Skrevet 14. mai 2009 Det er så spennende! Jeg tror jeg kommer til å teste til helgen, et par dager før IKM. Støtter Drømmejenta i at jeg håper alle får fulltreffer:)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 14. mai 2009 #33 Skrevet 14. mai 2009 I dag da jeg var innom et apotek for å få tak i en del ting hadde jeg så innmari lyst til å kjøpe en gravitest. Etter mye om og men og det at jeg hadde ei venninne med meg som ikke vet at vi prøver, så motstod jeg fristelsen. Vet også at det er for tidlig å teste enda, har jo ikke IKM før 20.mai. Håper jeg klarer å vente til over helgen før jeg tester, men det spørs.... Har også sånn stikking i magen over livmoren. Håper det er at spiren fester seg...... Krysser alt jeg har for at spiren sitter hos oss denne pp=)=)=)=) Klem
iris76 Skrevet 14. mai 2009 #34 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har IKM 21 og de samme stikningene i livmoren tror jeg. For 4 dager siden var det i eggstokkene på den ene siden og nå har det flyttet seg til mer midt på. Det kan jo være TR som er på vei........men håpe håpe håpe.......er fortsatt litt oppløst. Men ellers er det rolig. Jeg har faktisk mindre mens smerter nå enn jeg har hatt de siste årene.....pussig! Lykke til videre alle sammen;-D
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. mai 2009 #35 Skrevet 15. mai 2009 Fysjameg så hormonelll jeg er idag :/ Føler for å legge meg langt under dyna og gråte litt, eller kaste noen tallerkener i flisene eller rett og slett rope skjellsord ut av vinduet. Er lit glad innimellom også, får noen il i kroppen i ny og ne
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #36 Skrevet 15. mai 2009 Hei og god morgen jenter. Atter en ny dag...men skulle ønske de gikk litt fortere... Er i dag på min 8.dpo i dag og skiiiiiiikkeli testesyk,men vet d er tidlig ennå...har fortsatt ikke noe særlig med symptoner, løper ofte på toalettet og har litt stikkende smerter i magen og ryggen innimellom... ellers ingen ømme bryster eller noen andre symptoner... Har et håp,men synes nesten jeg hadde mer symptoner forrige mnd når jeg ikke var gravid,hehe...den her kroppen altså,den lurer meg stadig vekk...eller er det kanskje jeg som lurer kroppen min til å føle d slik. Når synes dere at jeg kan teste? Jeg vet at jeg ikke klarer å holde ut til ikm som er 22.mai... Jeg vil jeg vil,men jeg får d ikke til...snufs:( *BluBb* prøver igjen Får håpe humøret ditt kommer seg, er absolutt ikke gøy å være hormonell altså Sender deg en liten humør-klem og håper d hjelper litt:)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 15. mai 2009 #37 Skrevet 15. mai 2009 God morgen til deg også Drømmejenta=) Koselig å se at det er flere enn meg som er våken så tidlig=) I dag er jeg på min 7.dpo og drømmer om å teste, men vet at det er alt for tidlig..... I natt har jeg hadd de sykeste drømmene på lenge. Først drømte jeg om at jeg fikk positiv test, mens jeg rett etterpå fikk TR=( Måtte nesten flire litt da jeg endelig våknet.... Jeg har ikm ca 21. mai og tror nok at jeg blir å teste på morgenen da, vist jeg klarer å holde meg så lenge. Kjenner jeg meg selv rett, så blir jeg vel å teste på søndag eller mandag..... Kjære *BluBb* prøver igjen Sender deg en megaklem med godt humør og håper det hjelper. Prøv å smil til verden, så smiler den tilbake=) I vertfall får du et smil tilbake fra meg=) Ønsker dere alle en god dag jenter....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. mai 2009 #38 Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk da jenter )) Nå er jeg glad Jeg husker jeg drømte om positive tester og små babyer i magen da jeg ble gravid med lillemor! Testa et par dager etter og var gravid jeg Men håper du ikke er sanndrømt da, siden tr kom... God dag alle sammen
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. mai 2009 #39 Skrevet 15. mai 2009 Drømemjenta: du kan vel teste på mandag/tirsdag kanskje? Jeg har ikm 21 eller 22 og har tenkt å teste dagen etter jeg får testene i posten (som forhåpentligvis er på mandag;) Bestilte to stk da, sånn at jeg kan teste i slutten av neste uke også i tilfelle den blir negativ. Må jo værra bombesikker
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #40 Skrevet 15. mai 2009 jeg er oppe kl.0600 hver morgen jeg (unntatt i helgene da,hehe) Jeg trooooor jeg må teste mandag (11dpo) eller tirsdag (12dpo) men vil selvfølgelig prøve å holde ut ihvertfall til torsdag 21.mai (dagen før ikm) Jeg kunne godt ha testa hver dag jeg, men er jo så kjipt å få negativt resultat:( Er det noen av dere som har testa veldi tili og fått gravid? har dere da brukt digital eller ikke?
Carina har to små gull Skrevet 15. mai 2009 #41 Skrevet 15. mai 2009 Igår ettermiddag når jeg var i byen sammen med min mor fikk jeg noen sinnsyke smerter nederst i magen. De satt midt i livmora og strålte seg bak i ryggen. Klarte ikke stå eller gå og måtte bare sette med ned, de varte vel i ca 20 minutt. Mamma spurte meg om jeg var gravid igjen, håper hun har rett. De vet ikke at vi prøver igjen. Hadde igår kveld også litt stikking i brystene. Har så fryktelig lyst til å teste.
Carina har to små gull Skrevet 15. mai 2009 #43 Skrevet 15. mai 2009 Hadde bare lyst til å ønske dere alle en kjempe fin helg og ei fin 17 mai feiring. Og måtte det for all del komme mange positive tester iløpet av neste uke. Selv jobber jeg natt i helga så helga kommer til å gå fort, heldigvis for det
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mai 2009 #44 Skrevet 16. mai 2009 Har du testa Tingeling27? Når har du ikm da? Kanskje det bare er for tidlig ennå? Uff, så trist Men håper du tar feil da
iris76 Skrevet 16. mai 2009 #45 Skrevet 16. mai 2009 Takk for 17 mai hilsner! Skal prøve å ta det rolig med alkohol og slikt. Det kan jo være en liten spire der........tempen min holder seg fortsatt høyt:-) God helg tilbake!!! Det blir spennende til uken!
girl 78 Skrevet 16. mai 2009 #46 Skrevet 16. mai 2009 Ja, det blir en spennende uke:-) Håper mange er heldige og får en positivt svar! Jeg har IKM på tirsdag 19, kan egentlig teste nå, men tørr ikke, er så redd for negativt svar :-( Har vært skikkelig hormonell denne mnd. lei meg for den minste ting!! Har mest lyst å ligge under dyna å gråte:-( Dumt å ta sorgene på foskudd, men er i min 9 pp nå og er så inmari lei av å ikke få det til. Kjenner ingenting heller, har kjent mye mer tidligere av murringer og stikkinger, men da har jeg ikke vært gravid heller..så kanskje det er et positivt tengn? :-) Man må prøve å ikke miste motet, selv om det ikke alltid er like lett. Ha en fin fin 17.mai feiring folkens:-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 16. mai 2009 #47 Skrevet 16. mai 2009 Tredobbelt sukk fra meg; bestilte graviditetstester på billigetester.no på torsdag som jeg trodde jeg først skulle få mandag, men de kom idag!! Det er jo helt grusomt å ha noen tester liggende da!! Er vel ikke noe poeng i å teste nå, for tidlig vel? Kommer til å ha såå lyst til å teste i morra tidlig... Huff, hva man skal frustrert over Men kjappe på levering da, tommelen opp
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 16. mai 2009 #49 Skrevet 16. mai 2009 Jepp vet hvordan du har det *BluBb*prøver igjen. Var å fikk tak i den første gravitesten i dag. Hadde egentlig ikke tenkt til det, men fikk ett innfall og plutselig så lå den sjult i vesken. Veit ikke om vi har truffet EL denne pp'n men trur kanskje det. Vi har i vertfall prøvd mye mere denne pp'n enn de andre. Har IKM på tirsdag eller onsdag, så vet ikke om det er for tidlig å teste i morgen??? Krysse fingrene. God 17.mai i morgen=)
Carina har to små gull Skrevet 17. mai 2009 #50 Skrevet 17. mai 2009 På meg strammer det skikkelig på når jeg har på meg bukse, er ubehagelig å ha de på. I tillegg føler jeg meg støl rett over skambenet. Vet ikke om dette har noe å si, men håper det er ei spire som har klamra seg fast. Har noen tester liggende, men de SKAL få ligge i fred til neste helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå