Gå til innhold

Ikm uke 21? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Den andre tråden var så innmari lang, så jeg starter en ny:)

Hadde eggløsning mellom 7-9 mai (tror og håper jeg) jeg har aldri hatt noen symptoner på eggløsning egentli,selv om jeg har prøvd å lagt merke til dem...Så får håpe at vi har truffet denn mnd. Noen andre som ikke har symtoner? Jeg har med vilje latt være å teste etter eggløsning, for å ikke prøve for hardt liksom og stresse med for mye...prøver å "go with the flow" hvis dere skjønner hva jeg mener?

ikm er vel ca. 21-23 mai vil jeg tro. Har ca. 28-30 dagers syklus.

Hekket onsdag 6.mai, fredag 8.mai og søndag 10.mai (10.mai kan ikke regnes siden gubben fikk litt prestasjonsangst og ikke klarte å komme)

Så får håpe vi har lyktes denne pp...

Er inne i var 3 pp

Noen andre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Hadde EL rundt 9 mai men kan heller ikke være 100% sikker siden jeg ikke merker det. Jeg merket alltid EL før jeg hadde en MA ifjor men etter det ingenting slim eller vondt. Så jeg har lurt på mange ganger om jeg har mistet EL...

Om vi ikke blir gravide under denne pp så har vi bestemt oss for og teste med EL tester, rett og slett bare for at jeg skal roe ned ang EL.

Vi er inne i vår 2pp.

Skrevet

Jeg tenkte på å teste etter el denne mnd, men prøver liksom å ikke stresse så med der her...for da blir det bare tull...

Jeg har som sagt aldri merket noe til el før i d hele tatt jeg:(

prøvde å teste etter el i mai-juni-juli i fjor, uten hell...men kan hende jeg testet for tidlig. Da brukte jeg CB-digital eggløsningstester...

Så nå satser jeg på å ha sex hver dag med min kjære...

Har hatt sex hver dag siden onsdag..men gubben har litt problemer med å komme...så er nesten bare annenhver gang han klarer det...

Så litt kjipt sånnsett...

Skrevet

Har skrevet masse tips te deg på tråden din om det ;)

Skrevet

Drømme x'pp :P:

Jeg så det, og tusen takk:)

Kan jo hende vi er heldige og at de to gangene han kom skal være nok til at en spire kan klamre seg fast:)

Hvis jeg bare hadde eggløsning disse dagene da selvfølgelig...

Skrevet

Heia Drømmejenta.

Jeg tror jeg hadde EL mellom 4-7 mai. Har heller ikke testet etter el, orker liksom ikke det stresset. Og jeg kjenner ikke når jeg har el heller. Vi har heller tenkt å prøve el-testing når det har gått lengere tid. Er kun inne i vår 3 pp, men selv det er slitsomt. Blir jo stresset hver månede rundt da jeg tror jeg har el, klarer liksom ikke slappe helt av.

Har hatt litt stikkende smerter over eggstokkene denne måneden som kommer å går. Aner ikke hva dette kan være.....

Vil så gjerne at spiren skal sitte nå......

Skrevet

Jeg spotter nå, dag 15 :( Jeg veit ikke hvorfor. jeg har snakket med gynokolog og skal dit på fredagen. håper de finner ut noe. jeg har begynt å spotte slik hver mnd etter 14 år på p-piller. jeg skjønner ikke noe jeg:(

Jeg blei gravid i 3 pp men mistet og nå er jeg i 3 pp igjen. kiipe greier. Kjenner veldig godt livmora da. mye murring og stikking. blei egentlig litt kvalm på jobb i dag. Men gidder ikke teste. Da blir jeg så stressa siden jeg spotter.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så himla vanskeli å bli gravid... Vi er også inne i vår 3 pp...og det er ikke lett...masse venting og masse skuffelse når TR dukker opp..

I går fikk jeg en telefonsamtale fra søstera som fikk seg type for en mnd siden...Og gjett hva hun sa??? Hun er gravid...

Jeg er jo selvfølgelig kjempegla på hennes vegne, men klarte ikke akkurat å vise det over tlf...og hun vet jo at jeg sliter selv...

Det er liksom jeg som har ønsket meg barn hele livet mitt, ikke hun:( Men har dårlig samvittighet uansett...

Denne pp prøver jeg å ikke lete etter symptoner eller noe...

Hvis ikke TR dukker opp, så kan jeg teste, men ingen testing før det...

Uff, har en dårlig dag i dag altså:(

Skrevet

E tydeligvis noe smittsomt i dag...følte meg så lite gravid i dag at det har nok ikkje klaffa..men det vett eg da på mandag...antar eg..sukk...

Skrevet

jeg får slenge meg på denne tråden her jeg da:)

hadde el ca 4 mai....

tror jeg er på vei og få tanta på besøk allerede nå...veldig tidlig,men kroppen er vel ikke helt i rute igjen enda etter utskrapning...men hun har jo enda ikke dukket opp, så ingen grunn til å furte før hun er her:)

så jenter: vi får smile så godt vi kan frem til IKM, vi trenger ikke ta sorgene på forskudd:))

Skrevet

Sant så sant tingeling27:)

Vi får krysse både fingre og tær for å lykkes alle sammen:)

Skal krysse for deg at TR IKKE er på vei...vi liker ikke hu!!

Skrevet

Eg e jo litt sleip og da...har jo egentlig ikm søndag...men henge her..hehe..tanta e garantert litt forsinka likevel! (kanskje eg har lutealfase lenger enn 14 dager....)

Men uansett....eg e litt rar om dagane..blir skikkelig dårlig når eg ikkje spise...eg e mer sånn at eg glømme ut å spisa eg..kan komme på kl 16 på ettermiddagen at eg ikkje har spist frokost den dagen lissom...hm..kan jo håpa eg begynne å kaste opp om noen dager....!!

Skrevet

Ventetida er så alt for lang, har bare lyst at denne uka skal fyke avgårde sånn at man kan begynne å teste... Den bittelille blødninga jeg hadde igår har gitt meg et lite håp om at det har klaffa denne mnd. Skal prøve å la være å teste før IKM, men det kommer ikke til å være lett det....

Skrevet

Carina_81:

Håper spira di sitter denne gangen. Leste om historien din her om dagen...kjempetrist:( Så vi får leve i håpet...

når er din ikm forresten?

Min er vel en gang mellom 21-23 mai...Skal prøve å la være å teste helt til lørdag 23 håper jeg...men blir kaaaanskje vanskeli...huff

Skulle bare gått hjem å lagt meg og sovet helt til neste lørdag,hehe:)

Skrevet

Har jeg en syklus lengde på 26 dager denne mnd også har jeg IKM den 21 mai. Så den lille blødninga jeg hadde igår tror jeg var for tidlig til å ha vært festeblødning, men det går jo an å håpe.

Blir vanskelig å la være å teste ja, men skal prøve å være sterk å la være :)

Skrevet

Så spennende:)

Da har vi ikm ca samtidig da:)

Min er mest sannsynlig 22.mai...Da har jeg en syklus på 29 dager, som de siste har ligget på...Blir spennende å følge med videre.

Kan jo hende d var festeblødning, lev i håpet:)

Skrevet

Her er jeg blitt skikelig usikker på hva som skjer.

Har ikm 21 eller 22 mai, syklusen min er ca 32 dager og i følge babyverdens eggløsningskalkulator var eggløsninga 9 mai. Men fikk symptomer på eggløsning allerede 5 mai og har dem fremdeles...

Føler meg rar i magen. Det stikker og strekker og drar seg sånn...

Håpe håpe :)

(Hoff :/ tida går så sakte!!)

Skrevet

Huff, i dag holdt jeg på å sprekke. Har jo ikke IKM før rundt 20.mai men da jeg gikk forbi et apotek i dag hadde jeg sååååååååå lyst til å gå inn å kjøpe en graviditetstest. Selv om jeg vet at det er alt for tidlig hadde jeg så innmari lyst. Trur nok at den hadde blidd negativ, men lysten var der uansett.

Det blir ei laaaang uke detta....

Måtte flire litt til vår sønn i dag å. Han har så innmari lyst på småsøsken, så i dag sa han at i mårra fikk han ei lillesøster eller en lillebror. Det var ikke helt bestemt enda, det ble bestemt i mårra tidlig. Jeg prøvde å forklare han at babyer ikke kom på bestillinger,da sa han bare: men mamma æ kan vel bestille mæ en baby???? Jeg måtte flire godt da=)=)=)=)=)=)

Får håpe at han e sannønsker!!!!

Skrevet

hei jenter... denne pp'en har jeg ikke vært veldig aktiv her... jeg merket ikke til noe el å jeg har ikke testet etter den... men skulle vel ha den ett sted mellom 7-9 å vi prøvda annenværdag... men førler ikke noen ting... har litt iling i puppene innimellom.. men det er det.. så her venter jeg bare på tr....

hehe så søt han er da=) krysser alt vi da=)) lykke til til alle her inne=)

Skrevet

hei på dere.

kroppen min er så rar.

d kjennes ut som tr eller el kommer nå. har jo hatt el.

har vært sånn i 2 uker nå.

trøtt og sliten er j også.

kan da ikke være gravid heller.

hsr ikke vært så aktiv der.

har sliti med soppinfeksjon og blærekatar.

har ikke blitt kvitt soppinfeksjonen heller.

blir liksom ikke borte.

Skrevet

Jeg har noen sinnsyke murringer idag både over magen og over ryggen. Det stråler fra innsiden av lårene og nedover. Det stikker skikkelig til på den ene siden av magen. MEn ellers kjenner jeg ingeting.

Skrevet

hm vær mnd nå så har jeg hatt mens murringer.. men denne mnd har jeg ikke hatt det i det heletatt,,.... har noen sånne strekkninger i sia inni mellom bare... hm.. har ikke troa denne ppen altså...

Skrevet

Ja da var det ei uka igjen til IKM og jeg har ikke den store troen akkurat. Har hadd murring i magen i hele dag, men tror at det kan være at TR er litt for tidlig ute.... Men krysse fingran uansett. Skal prøve å holde meg til tirsdagen i vertfall før jeg tester......

Skrevet

Idag har jeg vært helt utrolig trøtt og sliten, måtte sove et par timer i formiddag. Jeg har en trykkende følelse nederst i magen, murringa har gitt seg litt, mer at den kommer og går enn at den konstant som under el. I tillegg er je veldig var på press på magen, må slakke opp beltet og åpne knappen og sånt. Og i stad stakk det til i brystvortene mine, men mulig det var innbilning da jeg leste en tråd om ømme pupper da det skjedde ;)

Men den trykkende, romlende, verkende følelsen i magen er ikke innbilning altså! :)

Hold på troa :)

Skrevet

Det er veldig rolig i mitt underliv også. Har ikm 21 mai. Følte litt stikninger i eggstokkene for noen dager siden, har vært litt støl i magen og føler meg oppblåst. Pleier egentlig å føle dette mye nærmere TR. Har også slitt med urinveisinfeksjon. Det er visst flere av oss som har det om dagen......Er redd det ikke klaffer denne pp heller :-( Men det hadde vært fint å visst, kunne tenkt meg å ta ett glass i helga!)

Lykke til videre da jenter , med alle symptomer;-) man vet aldri!! Og vi har flere dager på oss ennå! Mye kan skje....og det er fortsatt spennende synes jeg.

Den beste trøsten vår er at de første symptomer på graviditet ligner veldig på en kommene TR!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...