Lotta2010x2012 Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg tok en test til i dag, men kunne bare skimte en strek etter 5 min, var ikke sikker på om det var skygge, men etter 10 min så var det kommet litt farge der. Skal ha mens i dag, men fortsatt ikke fått noe, merkelig, for har hatt mens smerter i 2 dager nå, det har jeg ikke hatt før. Pleier å få det så og si samtidig som jeg begynner å blø, pluss at jeg begynner alltid å blø når jeg står opp, ihvertfall ikke senere enn kl12(hehe, ganske så stabil syklus ja). Fikk en sånn test i går også, men da testet jeg med billig-strimmel, den var positiv etter en god stund den også. Hmmm, lurer på hva det kan være, for hadde jeg vært gravid så ville vel testen vært klart sterkere i dag?? Har titta på tester etter en stund før, men har aldri vært positive da, fortsatt like negativ som da jeg tok dem. Nei, må nok bare vente og se.. Ømme brystvorter har jeg, men det kan jo være fordi tanta er på vei.. Noen som har erfaring med dette?
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Så spennende!!! Ikke så greti å vite med sånne tvetydige tester, sikkert. Jeg har ikke vært der selv ennå, men ønsker lykke til og håper på det beste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå