Gå til innhold

når tid kommer penger vanligvis inn på konto mandager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter penger inn idag:) bare lurer på hva klokkeslett som er vanlig at pengene kommer inn ?? har sparebankenvest.

Fortsetter under...

Skrevet

Vanligvis kommer penger som er utbetalt på fredag inn sent søndag kveld, og er registrert hos banken før 0930 om morgenen, straks banken har fått tatt alle oppdateringer i forbindelse med åpning av dagen.

Er pengene utbetalt i dag, kommer de sjelden inn før mellom 1430 og 1445, med mindre utbetalers konto tilhører samme "banknettverket" som din.

Skrevet

pengene var overført fredag morgen?? :)

Skrevet

Så skulle de være plass straks banken har fått åpnet og "oppdatert seg" datamessig. Med mindre de ble LAGT TIL BETALING på fredag, med OVERFØRINGSDAG i dag da.

Tar et lite forbehold dersom betalers konto er en eldre konto i Postbanken - en gammel "postgirokonto". Til tross for at både postgiro og Postbanken for lengst er historie, virker det fremdeles som om ting her ikke går helt som for andre konti. Så da må du ha tålmodighet til utpå ettermiddagen. Du kjenner kontiene igjen ved at de begynner med 05. Men OBS: Ikke alle konti som begynner med 05 er av denne typen.

Skrevet

Mellom 1430 og 1445 er SISTE mulighet, dersom pengene ble overført på fredag og det er snakk om konto i norsk bank. Ellers har enten bank eller betaler sviktet......

Skrevet

Når jeg venter penger inn på en mandag,kommer de til 8 vanligvis.Min bank har kjøring annenhver time eller noe slikt,så jeg pleier å sjekke igjen i 12 tiden om ikke de er kommet til 8.Men de kan jo komme senere også.

Er bare å ta en telefon til banken å høre om det er penger på vei inn på kontoen din.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...