mia engel&fia frøken Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 her alltid fått mens den 11 men sist kom den den 17 så nå er jeg spent, på om vi kan vaie flagget og feire at jeg er gravid noen fler som tester 17 mai
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Har ikm 17.mai men teste nok før det..kjenne da megsjøl såpass
mia engel&fia frøken Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 he he,er ikke lett å vente, har du trua dene mnd da? vi har ihvertfall gjort en innsats denne mnd så muligheten er der
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Gubben jobbe vekke, men me va sykt heldige med timinga denne måneden. Første måned ette p-pilleslutt at eg kjente el og e ganske overbevist om at el va for ei uke side. Han kom hjem torsdagen og dro søndagen...el va lørdag/søndag Så innsatsen ska en ikkje sei noe på Har trua...sånn litt...også...ikkje likavel...hehe..helst mest troa da..bare fordi eg har lyst å være optimist denne pp'en...tåla å bli skuffa ein gang te nå
aloha83 Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hei! Jeg tester også 17.mai! Krysser påde armer og bein for at den er positiv. ) Lykke til!
Aquarius89 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har ikm 19 mai, og tenkte å teste den 17... Tror ikke jeg klarer å vente to dager til! *håpehåpe*
aloha83 Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Hvordan gikk det med dere?? Jeg testet negativt ( men ingen TR enda så jeg lever i trua! Planer om å teste neste søndag hvis ikke TR dukker opp. Ellers er alle symptomer bortsett fra mase luft i magen, vondt i korsryggen og stikkinger i magen borte. Puppene her helt normale, til min store skuffelse :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå