Mammas lille venn heter Liam Skrevet 10. mai 2009 #1 Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde siste mens 20 mars, så jeg (fosteret) burde være ca 4 uker. Sist søndag fikk jeg brun blødning, ikke mye. Fortsatte på mandag, rant nedover bena mine. Bekymret dro jeg til gynekolog. Fikk innvendig UL hvor han kunne konstatere hel plommesekk, intakt graviditet. Dog kunne jeg ikke se fosteret eller noe hjerte som slo. Han mente jeg bare var 2-3 uker gravid og at jeg da ikke kunne se det. Har fortsatt med brune blødninger (sånn som ved mensslutt). Ikke kommet noen klumper eller slim. Trenger heller ikke bruke bind, bare innlegg. Er bekymret for om jeg har hatt en MA. Var hos legen på torsdag for å måle hcg. Det lå nå på 21099, så det er jo relativt høyt. Skal måle igjen imorgen for å se om det er på vei ned eller opp. Får ikke svar på det før på onsdag tror jeg. Holder på å bli gal, orker ikke å tenke på at det kanskje er dødt der inne. Noen med lignende erfaringer? Hvor det også har gått bra? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140086031-venter-redd-for-svaret/
Vaniljesukker Skrevet 11. mai 2009 #2 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei:-) Jeg har vært i samme situasjon som deg, og vet akkurat hvor fælt det er!!! Jeg har vært gravid tre ganger: en MA, en normal fødsel og en SA. Når jeg hadde MA fikk jeg litt brunlige blødninger ved uke 11. Da hadde det vært dødt i to uker. Måte ha utskrapning. Når jeg hadde SA, hadde jeg også noen små brunlige blødninger, og fikk komme på UL. Uke 8 så vi et hjerte slå, og skulle få komme til kontroll en uke senere. I mellomtidan hadde jeg en enorm blødning, og da vi kom til UL, slo ikke hjertet lengre. Og nok en gang måtte jeg inn på sykehuset for utskrapning. MEN: Mellom disse abortene fikk vi et velskapt barn. Og da også fikk jeg den samme brunlige blødningen. Først kom en blødning da jeg skulle hatt mensen, så jeg trodde ikke jeg var gravid. Og det fortsatte i perioder gjennom HELE svangerskapet. Så det jeg vil prøve å si til deg, er at det KAN være abort hvis man blør. Men jeg har opplevd at det ikke alltid er det. Sender masse gode tanker!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140086031-venter-redd-for-svaret/#findComment-140087714
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2009 Uff. det er ikke lett nei. Målte hcg igjen i dag. Jeg jobber på sykehuset, så fikk svar på prøven før jeg gikk av vakt. Hcg har steget til 36436, det vil i utgangspunktet si at jeg fremdeles er gravid. MEN, men jeg vet ikke hvor lang tid det tar før det evt synker om det er MA. Har fremdeles brune blødninger. Venter på svar fra legen og hva han sier/vil gjøre. Får nok ikke svar fra han før på onsdag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140086031-venter-redd-for-svaret/#findComment-140089588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå