Gå til innhold

Ang. permisjon eller sykemelding fra skolen. Noen som kan hjelpe? Blir veldig glad for svar! :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er høygravid og kaver meg frem og tilbake på skolen. Er så utrolig sliten, og har smerter i både rygg og knær og mage hver dag. Og det blir ikke noe bedre av å sitte rett opp-ned på skolestolen dagen lang. Full i vann i kroppen er jeg og.

Har så lyst å jobbe med skolearbeid hjemme i stedet for å drasse meg frem og tilbake hverdag. Blir permittert fra deltidsjobben min 18. mai, men den er jeg allerede sykemeldt fra.

Er den noen som vet om det er noe jeg kan gjøre? Slik at jeg kan jobbe hjemme, og levere inn oppgaver på skolen den siste mnd?

Kanskje noen som her permittert eller sykemeldt fra skolen?

Går det i såfall utover eksamen? Jeg har termin midt i mellom muntlige og skriftlige eksamener..

Er også redd jeg stresser for masse med dette skole greiene at jeg kanskje føder før termin, og det vil jeg helst ikke for jeg vil bli ferdig med eksamener.

Håper på svar :)

Fortsetter under...

du kan levere inn sykemelding til skolen din, dersom sykemeldingen din dekker de datoene for eksamen vil de bli utsatt, du vil da bli sykemeldt fra å ta de eksamenene og kan ta de opp igjen ved ett senere tidspunkt (varierer fra skole til skole)...

Ang det å jobbe hjemmefra og levere inn opg osv er noe du må ta opp med skolen din, høre hva de sier om dette. Dersom det er obligatorisk oppmøte på undervisningene så kan det være du kan få tilrettelagt pga svangerskap, noe som varierer fra skole til skole. Snakk med en veileder på skolen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...