xxxJulianexxx Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker Gliss sjampo akkurat nå. Bruker aldri balsam, men kurer håret 2 ganger i uka. Har noen tips til gode hårprodukter?
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker aloevera sjampo og balsam fra Herbalife. Gode produkter. Ellers liker jeg loreal Elvital:)
alvamamma Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Redken all soft shampo og balsam. Bestilt for en billig penge på feelunique.com. Beste jeg har hatt og jeg har prøvd mye! Har bestilt hårkuren og, men har bare rukket å prøve den en gang.
mamarama og lille banan Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 jeg bruker Dumb Blonde shampoo og balsam fra Bed Head men jeg har kjøpt Burt's Bees s & b med fennikelfrø og grønn te nå som jeg skal teste ut når det er tomt
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Akkurat nå er det vel Dermica som er i dusjen, både sjampo og balsam. Kjøper masse forkjellig, prøver nye merker, kjøper på tilbud. Men liker godt Herbal Essences...
nr 2 på gang i mai Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 jeg bruker loreals lifetex shampo, ikke så veldig fornøyd, skummer nesten ikke, så føler jeg må bruke veldig mye..og den turkise bed head balsamen som jeg aldri blir ferdig med...grei nok
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker kerastase fra frisøren,er fornøyd med de:)
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Gliss, Fructis, Herbal, Head&Shoulders, Elvital... Det første jeg får øye på i butikken stort sett. Gliss og Herbal synes jeg er best, og det er vel de som står i dusjen nå. Gliss liker jeg egentlig ikke lukten på har jeg funnet ut.... På jobben (jeg dusjer minst en gang om dagen, ofte to) bruker jeg Neutral sin dusjsåpe, shampoo og balsam siden huden min ikke tåler så mye parfyme, men jeg er nødt til å bruke såpe både på kroppen og i håret.
Himmel og hav Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker Joico produkter, for tiden "Colour Endure" eller "Body luxe", og er veldig fornøyd med dem.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 Morro, jeg har akkurat det samme som himmel ig hav ) Snart tomt og venter på bedheads all in moisture eller noe sånn...
Resilience Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 STEMMER I! Redken Extreme er den beste! Spesielt hårkuren, tror jeg skulle klart meg med allverdens drittshampoo og balsam om jeg bare hadde den kuren. Den beste proteinserien som finnes, bygger opp håret uansett slitasjer omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå