Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å se hva du får opp på meg?Født 21.10.81

Barn,ant,kjønn?Når?

Jobb?Skole?

Evt Økonomi..

Tusen takk..

Klem Aina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg får opp til sammen 3 barn to jenter og en gutt, får opp at du vil gå på en form for helse arbeid skole? økonomi, blir litt mitt på treet, tror du vil jobbe utenom studiene

Skrevet

kan du se på meg? graviditet og sånn:)

Skrevet

Hei igjen!!

Veldig bra!!Du er dyktig!!

Jeg har to barn...2 gutter..ønsker meg en til...kanskje en jente?

Jeg jobber i bhg og har søkt meg inn på nett/samlingbasert skole,førskolelærer fra høsten av!!

Har tenkt å prøve å komme meg igjennom de fire årene og jobbe ved siden av..Så jeg håper jeg fikser det!!

Skrevet

Så bra da;) det vil bli litt tøft i blant men føler du har ben i nesa og når dine mål fordi du arbeider for å nå dem, du kan klare alt... Ser du på meg;) Ja jeg tror du før jente neste tro det blir i 2011 at barnet kommer og du blir gravid i 2010

Skrevet

Jeg har faktisk følt meg ganske bra om dagen...selvom jeg har mye å gjøre,så har jeg riktignok energi til det også..Hadde vært koslig med ei jente,liker å kle på og orden hår osv,en typisk jente...hihi..

Jeg har tenkt sjøl å kankje ta ut spiralen etter bursdagen min neste år(oktober 2010)Så det kan jo stemme dette da!!

Blir midt oppi skole da men...Klarer ikke vente til jeg er helt ferdig,tror jeg..

Ser du om jeg vil få fremgang innen for selvutvikling?Vil så gjerne,prøver å ikke å stresse...Kan se på deg jeg..!!Noe spesielt?

klem

Skrevet

Ps...langt ifra så dyktig som deg da...=)=)Så ta det med en klype salt..

Skrevet

hehe nei jeg tror heller ikke du kan vente hihi;) jeg vil vite om du ser noe graviditet eller frieri;)

Skrevet

Jeg får ikke opp noen graviditet i år...Men i 2010..?!Våren..

Det blir en gutt neste gang!!

Når det gjelder frieri..så føler jeg veldig på at det vil komme iforbindelse med neste graviditet...hmmm..i 2010 iallefall..

Hvordan har du utviklet deg?om jeg kan spørre om det?

Ser du noen fremgang hos meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...