pinglo Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Har 50/50 på mitt barn, sammen med barnefar. Med den arbeidstiden/turnus som jeg har nå, så er jeg avhengig av barnevakt opptil flere ganger i uken. Vurderer å bytte jobb, sånn at jeg kan levere i barnehagen, gå på jobb og rekke å hente før den stenger. Hva kan jeg da jobbe med? Hva jobber dere andre mødre/fedre med?
MintCondition Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Det meste innen stat og kommune (minus omsorgsyrker) har vel 8-16 som arbeidstid. Kontorjobber etc.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Butikk? Her stenger butikken 16.30. Så det er ikke snakk om så mye jobbing på kveldene;) Eller så kan du få sauene mine, siden jeg er oppe hver time på natta for å se om de skal føde...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Mannen er selger innen anleggsbransjen og han får som regel alltid gå klokka 15 (begynner 07 da, men det er valgfritt om man vil jobbe 7-15 eller 8-16). Selv jobber jeg i butikk, og selv om jeg er "sjef" er det aaaaaltfor mye kveldsjobbing (
Gothminister Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Salgsfremmer eller salgskonsulent.. Ikke den giveste jobben,men arbeidstiden er fin,og null helgejobbing
pinglo Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 De søker etter folk på Statens vegvesen, i skranken.. her i Bergen.. Fant på finn i sted. Regner med det er noe sånt som 8 til 16 jobb der. Men de krever 2 år høyskoleutdanning!?!? Kunne vært noe for meg, men dårlig med høyskoleutdanning.. Men skal høre med min nårværende arbeidsplass om de har noe jobb til meg, med "normal" arbeidstid. Hvis ikke, så får jeg vel ta meg av lammingen til hun over her.. Forresten..Betaler du godt? Må ha utbet minimum 17 000 etter skatt..
mai mammaen til to Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 jeg jobber i barnehage. jeg jobber jo til 16.30 og fra 7.30 og da. men har barna samme sted som jeg jobber. i tillegg har vi noen alenemødre på jobben og dem har fast 8-16
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg jobber med lønn og jobbet med regnskap før det, begge er 8-16 jobber, og der jeg er nå har jeg i tillegg flexitid med full flex og kan således jobbe akkurat når jeg vil så lenge det er nok timer per mnd.
pinglo Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2009 Så egentlig, så bør jeg få meg en kontor jobb av noe slag. hmmm.. Eller begynne i barnehage. Har vurdert å ta læretiden min som barne- og ungdoms arbeider. Men lærlingelønna er vel ikke så bra? Trenger litt lønn, for å ha tak over hodet og mat på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå