Gå til innhold

Blir stresset av EL, noen flere??Noen spm også;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min opplevelse.. Hadde sex natt til fredag. Fikk postiv EL test fredag kveld. Hadde da sex,men mannen kom ikke;( Da kan du tenke det at jeg blir stressa,og GJETT om mannen min da blir stresset!!!

Hadde sex lørdag formiddag med positivt resultat;) hi hi

OG sex igjen på natten med positiv resultat igjen!

Hadde positiv EL på morgenen i dag,men nå negativ. Betyr det da at EL er over??

Hadde nettopp sex,men nok engang ble mannen stresset og kom ikke.. Beklager detaljer,men det tåler dere vel??;=)

Men hadde jo sex i natt,så det går vel greit?

Noen spørsmål..Hvor lenge holder dere på etter at test har blitt negativ? Er det noen vits?Bortsett fra kosen da selvfølgelig;)

Et annet "dumt" spm..kan sex`en riste bort et egg som har smeltet sammen slik at det ikke fester seg?? Vet ikke om dere skjønte spm?? Uff,tenker på alt om dagen,og satser på at det ikke er noen spm som er for dumme her inne??

Tror dere at det har klaffet med EL? Det er vel sånn at det holder med sex annenhver dag rundt EL også ikke sant??

Klem til dere alle!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL tester slår ut ved stigning av lh-hormonet ..

Dvs. det hormonet som gjør at egget slippes eller modnes ett eller annet.

Iallfall- når det kan påvises stigning av det hormonet, slår det ut positivt på EL-tester.

Når eggløsning har funnet sted, viser testen negativt igjen.

Så først når testen har blitt negativ etter positive tester-har eggløsningen funnet sted.

Dere har nok hatt nok sex, og etter hva jeg vet kan ikke sex "riste bort" et befruktet egg.

Selv om man har nok sex på de rett tidspunktene behøver man dessverre ikke bli gravid, men lykke til likevel ;-)

Skrevet

Hei,det er jo i dagene opp i mot el at det er viktigst å ha sex,sånn at svømmerene ligger klare og venter på egget.Så nok sex tror jeg nok at dere har hatt.

Vi pleier å ha sex annan hver dag opp mot el,og begge dagene testen er positiv.Når den er negativ så stresser vi ikke noe mer med det ;)

Vi ble gravide på den måten,men mistet desverre.Så nå prøver vi igjen ;)

Skrevet

Takker for svar;=) Nei,det er jo dessverre ikke slik at man garantert blir gravid selv om man har sex på de rette dagene. Selv om det hadde vært kjekt;)

Tror det er viktig å tenke på at sædcellene lever en stund også. Man kan jo ikke ha sex døgnet rundt heller,det lar seg rett og slett ikke gjøre for oss i hvertfall;)

Ekspertene sier annenhver dag skal holde,så da får man satse på det tror jeg,ellers blir man helt utlslitt tror jeg.

Får se om jeg får mannen til å prøve en ny runde i kveld,men det spørs om han orker..hi hi

Skrevet

Trist å høre at du mistet, men godt å høre at du ikke har gitt opp;) Ønsker deg alle lykke!

Tror det er viktig å ikke stresse FOR mye heller. Det er jo ikke sånn at man må ha doktorgrad for å bli gravid heller;=) Sædcellene lever jo en stund,så man må jo satse på at det er noen svømmere der fra de dagene man har sex før EL.

Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke stresset mannen ytterligere. Har opplevd det samme med min mann, og han syntes nok det var ganske ille. Ble litt sånn, "å nei, sex nå igjen?" . Heldigvis kom eggløsningen min senere enn jeg trodde (ikke de dagene jeg stresset som verst med å skulle ha sex, og han ikke kom), og da ble det slik at vi hadde sex 3 og 1 dag før positiv el-test. Ikke no mer. Håper det holdt. Får svar på fredag : )

Skrevet

Jeg pleier faktisk ikke å fortelle mannen min at jeg "verper", for han blir også stresset av det.

Skrevet

Jeg har sluttet og fortelle det jeg også,man han merker det på lang avstand dessverre:(

Han sier jeg er helt annerledes i sengen..anspent osv. Tenker jo inni meg at han MÅ komme og det merker han.

Er nok ikke det beste å stresse disse mennene våre nei,men ikke så lett når du selv vet at NÅ gjelder det;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...