vekt81 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hei...Jeg heter Aina og er født 21.10.81 Samboeren min er født 31.01.80 Stiller ingen spesielle spm så kan du se hva som kommer til deg? Alt mulig tas imot=) Ha en fin kveld..og tusen takk for at du tok deg tid!! Klem vekt81!!
☆lieela Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Får prøve litt og litt.. Jeg fikk inn en mann her, litt eldre..humrer endel-lattermild fyr:D vet du hvem det kan være? Varsel om graviditet..er du prøver eller gravid? Følte at en jente er på vei. Nå eller om kort tid
vekt81 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2009 Hmmm...samboeren min ler endel da...han er ett år eldre enn meg.. Eller er det snakk om en enda eldre?Noen som har gått over?Vet ikke helt hvem det skulle vært heller...hmmm Så vidt jeg vet, er jeg ikke gravid nå...Har kobberspiral... Men har lyst til å fjerne den oktober/november neste år... Men en jente hadde vært fint o og med at jeg har to gutter... Ser du noe mer?! Klem..
☆lieela Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Tror ikke dette er samboeren din, (om han ikke er i 60 årene ) men noen som har gått over. Mulig det også kan være hjelperen din..han har i allefall kontakt med èn eller begge guttene dine. Får ikke opp så mye mer jeg, ang graviditet og slikt..men en jente tenker jeg det blir på dere!
vekt81 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Spennende!! Får ikke opp noe navn på han?Eller hvordan han ser ut? På hvilken måte har han kontakt med de? Er så utrolig spennende!! Du ser ikke noe mer ifht meg og selvutvikling?Jeg prøver å "åpne" meg... Klem
☆lieela Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Nei, ikke noe navn..er så dårlig på sånt. Middels høy, mørk blond tenker jeg men litt grålig i håret..blå el grønne øyne (iallefall ikke brune) De har noen små samtaler i ny og ne Blir vel mest lek og moro, lurer litt på om det er en av de han er mest på..tror den ene sønnen din er mer åpen enn den andre. Hehe, han sønnen din er en artig liten fyr sier han..nei, gud-aner ikke hvem han er jeg, bare dukker opp. Og særlig da i forbindelse med sønnen din. Hvordan prøver du å åpne deg da? Sikker på at du ikke er åpen nok?
vekt81 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2009 Morro det her assa!!Jeg vil også få til sånt for andre!! Tror du det er 1 åringen eller 5åringen min? Kanskje den eldste..?! helt oppslukt jeg...noe mer?Hihi... Ikke meningen å mase.. jeg er kanskje åpen nok,men trenger å trene på intuisjonen min å stole på det som kommer til meg... Leser bøker og har holdt meg litt unna tarot korta..Bruker englekort og pendel..Og prøver å kjenne etter om det føles riktig.. Er vel trening som skal til..
☆lieela Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 5 åringen tenker jeg litt rart om han ikke har nevnt det, men er jo ikke alle som gjør det heller da Trening og tid vel..vet man kan trene på sånt, men er man født med det så holder som regel det. Er vel opplevelser i livet som kan trigge det frem også..kommer seg etterhvert. Man må i hvertfall bruke dem, for å få tillit til seg selv. Sånt tar jo tid, er ikke ferdig jeg heller-langt i fra!!
vekt81 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2009 ja,han er en liten "raring"=)Får med seg det meste og husker ting fra han var to år..veldig imponert!! Sier mye rart til tider...Skal prøve å få med meg alt fremover.. Ja,jeg må bare trene og prøve meg på folk!!Og stole på meg selv.. Når du sitter og "ser" på folk...Sitter du i et helt stille rom da?Eller?.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå