flise78 Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hei!! Lurer på en ting. Hvorfor sies det at en får utslag eller kan få utslag på el-test ved en evnt graviditet. Følte det var noe i gjære dem siste dagene, tok en el- test i går ( brukt opp graviditetstester) og den var det utslag på. Er 6 dager etter eggløsning. Jeg skjønner meg ikke helt på det. Har i dag menssymptomer, og begynnende ømme bryster, men det kan vel likevel være mens som er i anmarsj??
Cybele Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 hvis el-testen er klart positiv ville jeg dobbeltsjekket med en gravotest også=) en skal kunne bruker el-test som grav-test. men 6 dager etter el er tidlig da! Kanskje er du bare dødsheldig;)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 En EL-test reagerer både på LH-hormonet og HCG-hormonet, mens en G-test kun reagerer på HCG-hormonet. Dvs. en EL-test kan brukes som indikasjon på en graviditet, men du burde nok ta en G-test for å bekrefte/avkrefte resultatet på EL-testen. Lykke til, håper G-testen blir positiv ;-)
flise78 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar jenter. Skal gå og ta en ny test nå. Det var nesten fult utslag i går så får vi se hva som skjer om litt:-) Hatt en tullete syklus denne måneden:-) Mulig jeg kjøper en gravi-test i morgen:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Så spennende, hold oss oppdatert. Å gud å nysgjerrig jeg ble nå...
flise78 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 He he...det var utslag på eggløsningstesten i dag også, litt mindre utslag kanskje, drukket masse til kvelden. Våknet opp etter nattevakt med mensmurringer, men om jeg ikke tar helt feil så er det annerledes denne gangen, men jeg flyr ikke i taket av den grunn....avventer og ser. Fikk eggløsning veldig sent, men sterkt sist uke, dag 21 i syklusen...aldri hatt så sterke el smerter før, får håpe det er et godt tegn.-) Kanskje litt tidlig med graviditetstest i morgen?? I let you know girls:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 flise78: Hvordan går det med deg, har du testet med en G-test nå? Venter i spending på å kunne si gratulerer ;-)
flise78 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2009 Hei på deg!! Testa med el- test i går, litt utslag. Avventer det hele, er så usigelig trøtt i dag og orker ingenting. Har 6 netter bak meg, samt at det er 1 uke siden eggløsning ( sikkelig positivt test på strimmel en uke for seint) Enten har jeg nå mens i anmarsj eller så får jeg ta en gravitest i slutten av uken....eller kanskje i kveld:-) he he....I let you know:-) Har ikke særs ømme pupper, litt mens murring og jævlig dårlig humør.....hører ikke det ut som mensen eller...he he??:-) Får jeg mensen nå i uken så har jeg lutealfase som er under 10 dager....har hatt mangen av dem etter p-pille slutt. lurer litt på hva jeg kan gjøre med det?? Får legge inn spørmålet her på siden:-)
flise78 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2009 tok en test i går, negativ, men er bare 8 dager over el nå.....venter litt med den andre, får jeg ikke mensen i løpet av dem neste to dagene så tester jeg meg. Har dårlig feeling. Mensmurringer, hekkans trøtt, og dårlig humør....skal snikprøve med billigtest som kommer i posten i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå