Gå til innhold

Svak testlinje..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa meg nå 2 dager før IKM, og testlinja var svak, men synlig for både meg og min mann. Er jeg da gravid? Sikkert et fryktelig dumt spm men det er 5 år siden sist, og da var streken kjempe klar...

Har prøvd et år nå i mai....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er gravid!!!! Kjempenormalt at den er svak før ikm, mange tester ikke svakt før selve ikm-dagen engang=)

GRATULERER!!!!

Skrevet

WoW!!jeg fikk også en svak strek idag på billigtester.2 rosa streker.har aldri fått det før da:)har også ikm om 2 dager så det var et spesielt sammentreff:)) lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer begge to, og lykker til i svangerskapet ;-)

Skrevet

Spire_2010

Så gøy da, vi får følge hverandre i termin klubben da:)

Tar en digital test tirsdag for sikkerhets skyld..

Takk for svar, nå ble jeg skikkelig glad:)))

Skrevet

ja,jeg også.bestilte meg en sånn digital tidligere idag,så den er nok i posten tirsdag eller no:)blir spennende dette:)

Skrevet

optimisten i meg har skiftet nick til januarbeibi2010.

Vil ta den digitale før jeg "melder" meg inn i terminklubben:)

Hilsen vilha09

Skrevet

Jeg tok en sån billigtest i går, 3 dager for IKM og den viste et svagt test strek.... :o) går å ser på testen hele tiden å streken er fortsatt der...iik.. må vente til neste uke jeg også å ta flere tester innen jeg tørr å tro at det er sant!! Lykke til til dere andre!

Skrevet

var en quick response test, og jeg har lest så mye negativt om den, og det er jo liksom for godt til å være sant at jeg er gravid nå liksom. Har holdt på et år, så jeg gikk til legen for 14 dager siden, og fortalte om prøvetiden. Hun tok da blodprøve for å se om jeg hadde eggeløsning. Ser jo sånn ut, men det blir en digital test tirsdag(IKM)......Streken er jo der men....

Skrevet

Jippi, jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!! Skulle ta en digital i morgen tidlig, men utålmodig som jeg er tok jeg en nå etter jobb;)

Håper det går bra med dere andre!!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til, håper jeg kan følge etter snart:)

Skrevet

Gratulerer!! =)

Jeg tror jeg er gravid jeg også!! Tog akkurat en QR test igjen og fikk to starke rose streker!! Må komme meg til apoteket å få kjøpt en digital også innen jeg tørr å tro at det er sant! Hihi!

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...