Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Den kom spankulerende langs veggen her, og katten kikket på den, hunden stakk snuten såvidt bortpå. Jeg fant en tom kaffeboks og satte over musa, tok den med ut, og satte den fri. Men har drept 3 mus siden i går, i musefeller. Hva er det som skjer i dette huset? Museår iår??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Mus kan du alltid finne. Men gjør ikke katten jobben sin? Kanskje du trenger en katt til - som KAN fange mus. Men hvorfor i all verden satte du den fri? Den har minst 50 avkommere innen et halvår! Mus er skadedyr - og skadedyr skal avlives!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Katten satte seg dønn ned og kikket på den. Som om den var en leke. Jeg fanget musa etter at katten ikke gjorde jobben sin. Musen var i et hjørne, og katten bare satt der.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg greide ikke å avlive den. Derfor jeg satte den fri. Mannen min sa jeg skulle drukne den, men jeg klarte ikke å gjøre det. HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Du trenger helt opplagt en katt som kan lære opp den du har! Min har fanget og avlivet markmusene utenfor omtrent før jeg har registrert dem. Gjett hvem som har festmåltid da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå