Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 å jeg skulle hatt el mellom 7 og 9 mai..... å har ikke kjent noen el smerter.... har ikke testet denne mnd heller... å nå føler jeg at vi har bomma helt.... huff.... Er det noen andre som ikke merker til el??? jeg har altid sterke el smerter men ikke denne pp'en liksom..
Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde det sånn sist mnd. Men da fikk jeg antageligvis EL 8 dager senere enn jeg trodde også. Dette tror jeg pga at jeg fikk EL-slim og litt smerter 8 dager senere og så fikk jeg TR ca 14 dager etter det igjen. Så det kan jo være derfor du heller ikke kjenner noe smerter..at du rett og slett ikke har hatt EL enda, og da er det forsatt håp
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 hm ja men jeg har altid hatt 28- 31 dages syklus. i det siste har jeg hatt 31... å jeg har hatt el slim i 2-3 dager nå... kan jeg ha hatt el uten smerter??? vi har hekka annenvær dag, så har ett håp men tror det ikke....
You can call me Dårris Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Det er ikke umulig å ha el uten el-smerter. Hvis du har slim så er det jo kjempebra! Men det er sikkert ikke dumt å fortsette å "hekke" resten av perioden frem til tanta kommer. Jeg er litt i samme situasjon selv, har ikke testet, og ikke merket noe el enda. Jeg bruker som regel å kjenne den veldig godt. Det er jo mulig å ha sykluser uten el også, men det er visst ganske uvanlig. Lykke til med resten av pp'n
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk =) ja da er det vel bare ¨å kerysse fingrene f¨r at det er el =) lykke til til deg oxo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå