Gå til innhold

Heisann samsaya:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blitt veldig takknæmlig om du hadde kunne tatt deg tid til å se på meg?:)

Jeg lurer på om jeg er gravid nå?Vi har prøvd noen mnd nå men ikke blitt noe enda,så har vi lykkes denne gangen,eller ser du noe om når?

Klare du å se hvilket kjønn og hvor mange vi kommer til å få?:) (Er så spennendes de her)

Vil vi gifte oss snart,og vil vi leve lykkelig sammen?Eller vil vi måtte fortesette å kjempe?Vi har en del problemer rundt oss for tiden som sliter veldig på både meg og min samboer..(ikke oss imellom,men ting som påvirker oss)

Så klarer du å se om dette vil løsne seg og at vi kommer oss gjennom dette uten for store problemer,eller vil vi til slutt gå hver for oss? (håper virkelig ikke de)

Jeg:130285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du kansje ikke opp noe på meg?:)

Skrevet

Får ikke opp noe på deg, men ser at begge kjønn er representert her. 3 barn totalt, enten to gutter og ei jente eller omvendt. Så da må du nesten trekke den konklusjonen selv :)

Nå vet ikke jeg hva slags problemer dere har, men ligger det litt i familien kanskje? Det jeg får opp i allefall. Tror nok dette går bra. Dere kan løse dette, bare dere bestemmer dere for å jobbe med det og kjempe dere igjennom. Muligheten for at dere vil gifte dere er der, men problemene må ryddes av veien først :)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg!!:)Var veldig snilt av deg,vet du har det nok hektisk nå her!:)

Ja det stemmer at problemene ligger i familien, både min og minn samboers familie.Han har ei Datter fra før og det har jeg også og så har vi en felles.

Det har vært mye problemer i forbi indelse med datteren hans og mora til hans datter.Og dette sliter veldig mye på meg.Vet faktisk ikke om jeg orker det stort lenger er så lei av å være så totalt utslitt.

Men så er jeg fryktelig glad i min samboer også da.

Lurer faktisk på om jeg er gravid igjen også nå?

Vi har prøvd på å få en til,men nå er jeg ganske usikker om jeg vil dette lenger..

Men Tusen takk igjen for du tok deg tid til meg også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...