Venter nr 2:)) Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hadde blitt veldig takknæmlig om du hadde kunne tatt deg tid til å se på meg? Jeg lurer på om jeg er gravid nå?Vi har prøvd noen mnd nå men ikke blitt noe enda,så har vi lykkes denne gangen,eller ser du noe om når? Klare du å se hvilket kjønn og hvor mange vi kommer til å få? (Er så spennendes de her) Vil vi gifte oss snart,og vil vi leve lykkelig sammen?Eller vil vi måtte fortesette å kjempe?Vi har en del problemer rundt oss for tiden som sliter veldig på både meg og min samboer..(ikke oss imellom,men ting som påvirker oss) Så klarer du å se om dette vil løsne seg og at vi kommer oss gjennom dette uten for store problemer,eller vil vi til slutt gå hver for oss? (håper virkelig ikke de) Jeg:130285
Venter nr 2:)) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2009 Får du kansje ikke opp noe på meg?
☆lieela Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Får ikke opp noe på deg, men ser at begge kjønn er representert her. 3 barn totalt, enten to gutter og ei jente eller omvendt. Så da må du nesten trekke den konklusjonen selv Nå vet ikke jeg hva slags problemer dere har, men ligger det litt i familien kanskje? Det jeg får opp i allefall. Tror nok dette går bra. Dere kan løse dette, bare dere bestemmer dere for å jobbe med det og kjempe dere igjennom. Muligheten for at dere vil gifte dere er der, men problemene må ryddes av veien først
Venter nr 2:)) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg!!:)Var veldig snilt av deg,vet du har det nok hektisk nå her! Ja det stemmer at problemene ligger i familien, både min og minn samboers familie.Han har ei Datter fra før og det har jeg også og så har vi en felles. Det har vært mye problemer i forbi indelse med datteren hans og mora til hans datter.Og dette sliter veldig mye på meg.Vet faktisk ikke om jeg orker det stort lenger er så lei av å være så totalt utslitt. Men så er jeg fryktelig glad i min samboer også da. Lurer faktisk på om jeg er gravid igjen også nå? Vi har prøvd på å få en til,men nå er jeg ganske usikker om jeg vil dette lenger.. Men Tusen takk igjen for du tok deg tid til meg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå