Gå til innhold

endelig kan jeg glede meg over det som skjer:)

Anbefalte innlegg

Hatt litt angst for komplikasjoner, så har ikke turt å være så aktiv her inne. Ble gravid samtidig som jeg fikk en skummel matforgiftning i Asia, og ble i tillegg sterkt medisinert da legene trodde det kunne være nyrebekkenbetennelse, så lille spira har jammen fått gått gjennom litt av hvert allerede. Har bekymret meg helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, så bestilte time til privat ultralyd i forrige uke. Ble sååå lettet da alt så fint og normalt ut med den lille:):):) Nå kan jeg endelig puste lettet ut:)

Gleder meg også til å følge med på dere andre her inne, synes det er utrolig lærerikt og interessant å lese om andres erfaringer. Etter mine beregninger var jeg 12+2 på fredag, men i følge UL var jeg 12+5, så da kan jeg vel si at jeg er akkurat 13 uker på vei i dag:)

Fortsetter under...

Hei!

Heldige du!! Det er godt å få bekreftet at alt ser bra ut etter en sånn hard start!

Har selv hatt litt styr med bihulebetennelse, antibiotikabehandling man Ikke skal bruke når man er gravid + at jeg i samme periode knasket paracet og ibux pga hodepinen.... Jeg kunne da ikke vite at jeg var gravid!!

Jeg skal prøve å få time hos lege denne eller neste uke bare for å se om vi kan høre hjertelyden. Privat UL er ikke aktuelt da et slikt tilbud ikke finnes her jeg bor:(

Så her får man bare håpe at alt er OK!!

Lykke til videre i svangerskapet!

Får håpe at alt er OK med den lille da. Men som legen min sa; i de aller, aller fleste tilfeller går det bra, det er mest for å være på den sikre siden at det er mye som ikke er anbefalt. Skjønner veldig godt at du vil ha det undersøkt, man klarer jo ikke slappe helt av før man har fått det bekreftet.

Lykke til videre til deg også Trille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...