Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Lyst og se om du får inn no på meg nå`? Er litt bedre så kanskje lettere og komme inn på meg? + at du ¨nå har "ladet" deg litt mer opp=)

Ka du tru? Hva får du inn ifht til graviditet? antall? kjønn? Trur du A kommer til og fri til meg snart? Og får jeg jobben jeg har søkt på?

Jeg er f 280384

han 280384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoho

skrev min dato på han også jeg.. hehe..

han er f 020776=)

Skrevet

Fått ladet litt opp..har prøvd meg på noen her..hater å "tvinge frem" svar vettu, pleier som regel plutselig å dukke opp eller så kommer det ingen verdens ting.

Vet ikke om jeg har sett noe på deg før, men det er kanskje like greit-så slipper man å bli forvirret!

Første som kommer, totalt antall 2 eller 3. Begge kjønn, men vil si jente står sterkest..da blir jeg rimelig sikker på jente også, siden jeg har guttebabyer på hjernen om dagen! :o)

Tror du stresser litt i forhold til graviditet..normalt for de som ønsker seg barn, men prøv å slappe av litt!

Frieri er i luften..når jeg søker meg inn på din kjære: Han er veldig, veldig glad i deg :) På en måte virker det som at han ikke føler han må bevise dette ved å fri til deg (være gift med deg) samtidig er han klar over at dette er noe du ønsker deg. Får opp angst for kirke (eller bryllup) vet ikke hva dette betyr..eller er jeg på bærtur?

Tror han tenker mest på hvordan han skal fri..tenker at du kanskje vil ha et spesiellt frieri selv om du i virkeligheten ikke bryr deg så mye om akkurat det.

Surrer jeg nå?? Hehe :o)

Jobb, veeeeldig usikker. Jobb kommer, men om du får den du har søkt på er jeg ikke heeelt sikker på. Den ligger veldig nærme i allefall, står kanskje mellom deg og et par til??

Skrevet

Jeg skjønner så hva du mener! Er ikke no vits og prøve om det ikke kommer relativt raskt!

2-3barn er det vi ønsker oss også! Men jeg har sååååå guttefølse på meg selv! Helt merkelig!

Egentlig er jeg ganske avslappet.. men det bygger seg opp mye spenning rundt det om dagen, så kanskje det du får inn=) Jeg har omsider rota meg til og starte utredning.. Min kjære leverer prøve i morgen, og jeg skal inn til gyn den 20.. samtidig som mensen har funnet ut for første gang i historien og ikke komme!!! Så er nok mange tanker som surrer rundt det om dagen ja.. men er heldigvis ikke stresset.. barn blir det!

Morro det du får på frieri.. Jeg trur nok ikke han har et behov om og forlove seg nå, men at han vet at jeg ønsker det. Han har vært forlovet før der hun dro.. Altså han er brendt.. Og dette sitter nok igjen.. For meg er som du sier ikke selve frieriet så viktig.. Kan skje i senga for alt jeg vet.. Trenger ikke no store greier.. MEN han fridde til sin ex på nyttårsaften og i litt storslåtte omgivelser.. Så kan hende han føler han må toppe det.. vet ikke jeg... Trur angsten ligger rundt det og bli forlatt igjen..

ang jobben trur jeg at jeg får den.. fristen gikk ut på fredagen, så jeg venter spent! De gav meg inntrykket av at den var min.. så hadde vært morro.. Ellers har jeg et annet tilbud også...

Fikk avslag på den andre jeg søkte på, kanskje det var den du fikk inn=)

Syntes du var flink her altså! Hvordan spår du forresten?

For meg går det mest på intuisjon og litt pendel.. Sist nevnte driver jeg og øver på..

klem

Skrevet

Hehe, jeg bruker bare intuisjon..klarer ikke så mye annet. Så lett at det går surr. Jeg pleier som regel å jobbe best i kontakt med avdøde olign, så føler meg litt usikker når jeg blir stillt div spm. Tar som regel bare i mot svar jeg får fra den andre siden, pleier ikke å måtte jobbe så mye med meg selv :)

Godt mulig det kan bli en gutt på deg da...hadde jentefølelse på meg selv mange år før jeg ble gravid jeg-og det stemte gitt. Selv om de fleste tippet gutt.

Hadde vært moro om du fikk jobben da, ser det er en mulighet for det i allefall, tror nok du er på en topp 3 liste i allefall ;)

Redd for å spørre; men du får ikke inn noe graviditet på meg etterhvert vel?

Skrevet

Får ikke inn noe med det første.. Prøver dere nå?

Kanskje om et halvt års tid... På kjønn blir jeg veldig usikker.. Føler jente, men vil si gutt.. Kanskje det er vesla di jeg får inn sterkt.. hmmm

Skrevet

Jeg bruker ikke prevansjon, men prøver ikke heller..(smart å si, hehe)

Er rimelig sikker på gutt selv, men føler ikke han kommer med det første. Er andre som har sagt jeg vil bli gravid i år nemlig, men tror/håper ikke det selv.

Hehe, får du opp totalt antall da? Må ikke om du er sliten altså :)

Skrevet

Jeg føler at det blir litt på tampen av 2009 eller helt i starten av 2010...

Jeg føler liksom at dere kan velge litt ang antall.. hehe.. Trur dere kan bli fornøyde med 2 og med 5.. Men følsen sier 3.. en til av hver...

Skrevet

Mange som har sagt to jenter og en gutt..så blir spennende. Føler meg ikke klar for en til allerede nå, så får nok komme meg til legen ja :o)

Kunne tenkt meg to barn totalt, synes i grunn det holder. Men er jo ganske ung enda, så kan jo hende jeg forandrer mening etterhvert!

TUSEN TAKK for at du tok deg tid og ork da :) veldig snillt altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...