Gå til innhold

VÆR SÅ SNILL Å SE HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM 15. april (!!!!) Men har enda ikke sett noe til den dumme tr. har ikke testet på to uker nå, siden alle tester jeg har tatt før det har vært negative.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har testet positivt leenge etter IKM? Regner vel egentlig med at det er ustabil syklus som forårsaker det. Men vil bare høre om det er noen som har opplevd det å teste positivt veldig sent??

Huff, nå er det snart 9 mnd siden jeg sluttet på p piller. Begynner å miste motet her nå... :(

HÅPER VIRKELIG NOEN VIL SVARE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan desverre ikke svare deg, da jeg ikke har opplevd dette selv,men hva med og kontakte legen din i morgen??

lykke til iallefall:)

Skrevet

...Jeg hadde tatt en test til for å være helt sikker:-)

Hvis du har ustabil syklus er det nok lurt å gjøre tiltak for å bedre dette. Beynn med akkupunktur, det hjelper. Det er også fint å sjekke hormon tilstanden i blodet ditt. Her kan det være uregelmessigheter som fint kan la seg medisinere.

Lykke til;-)

Skrevet

Holder på med det samme.. Hadde ikm på onsdag, men ingen TR enda. Ikke et lite tegn på at den kommer engang. Har testet jeg da, negativt. Så har nok enormt ustabile sykluser! 1pp var 28 dager, 2pp var 33 dager, 3pp var 29 dager og nå er vi i 4pp og den blir vel på en del mer enn disse! Er på dag 32 idag.

Ta en test du, og hold motet oppe!!!

Skrevet

Jeg opplever også det samme akkurat nå.. Hadde ikm på torsdag ingen men og jeg tok en cb digital som va negativ i går, Tror jeg skal kjøpe meg en vanlig cb i morgen og teste igjen, og vist den da er negativ er det noe galt for jeg har aldri hatt uregelmessige syklusser.. Men har noen graviditets tegn som tykk slimete(unnskyld detaljer) utflod og stikkinger i magen..

Skrevet

Heia...

Og vi er mange i samme båt! Jeg er vel egentlig kjent for og ha mensen her inne jeg da.. Aldri opplevd at den ikke kommer, men problemet mitt er at jeg har den så lenge!

Nå er det 7.5uker siden sist menstrasjon!!! Så lenge har det ALDRI gått.. jeg kan ha mensen i 7.5uker liksom...

Tester bare negativt=(

Regner med at EL var veldig sent, eller ikke har vært enda.. så får jeg bare være tolmodig, teste med jevne mellomrom og satse på at den kommer snart! (Men helst ikke før 20 Mai, da skal jeg til gyn og får kanskje pergo!)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...