Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 15+1 og synes jeg noen ganger denne uka har kjent bobler. dette er mitt 2 svangerskap og kjente det ikke før i uke 17-18 med første.

Skrevet

Er 14+2 og syns eg har kjent litt bobling den siste veka eg og. Men er ærlig talt ikkje heilt sikker, så eg venter egentlig bare på sterkare signaler! Gleder meg til å kjenne spark!

Skrevet

Det er helt sprøtt, men jeg er bombesikker på at jeg har kjent liv helt siden uke 13! Og nå i uke 16 er det hvertfall ingen tvil- små spark som til og med pappaen kan kjenne:-) nå begynner det å bli gøy å være gravid!!

Skrevet

kjenner ingenting ennå.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg ikke liv før nærmere uke 20, visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter heller. Denne gangen er jeg nesten sikker på at jeg kjente liv da jeg var 12+, akkurat som å ha en liten fisk i magen, har også kjent små "dunk" (som en liten finger som prikker) på den ene siden (ikke i takt med pulsen). Har vært stille noen dager nå, men gleder meg til jeg kjenner liv hver dag. Er 14+3 i dag.

Skrevet

jeg kjenner liv.. er i uke 12, mente jeg kjente det allerede i uke 11. Det går an... hørt om andre også. samme boblene jeg kjente først i uke 17 sist gang.. Det er herlig...

Skrevet

Helt enig, det er herlig!!! Jeg er nå 11+3 og har kjent kiling/bobling i 5/6 dager nå. Begynnte å kjenne liv like tidlig forrige gang også (skal få barn nr fire). Jeg var på første kontroll i går og jormor fant hjertelyd akkurat der hvor jeg kjenner kilingen. Er så glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...