Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Idag fikk jeg en positiv EL-test. Men den ble positiv etter 5 min..hadde drukket to kopper kaffi og litt vann ca 1 time før jeg testet. Så det jeg lurer på er om dette kan ha gjort at testen ikke ble positiv med en gang?? At urinen var litt utvannet rett og slett.. For de andre dagene jeg har testet, så har de også forandret seg etter 5 min, men aldri blitt positive...og jeg kjennner ganske godt at eggstokken jobber der nede. OG jeg har EL-slim i massevis dette er tredje dagen med slim. Så om EL-testen er negativ imorgen, kan jeg da anta at jeg har EL da?
attpåklattimagen:-) Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hvis den er negativ i morgen har du nok el ja;o) Kjør på og lykke til;o)
Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 Hehe, da blir jeg nødt til å kaste meg over en tilfeldig forbipasserende på gata, for samboeren er ikke hjemme resten av mnd ;o) Men blir veldig glad for positiv EL-test likevel,for fikk ikke det sist mnd
Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Noen flere som har opplevd at EL-testene trenger mer enn 5 min for å bli positive?? Er billigtester jeg bruker, og der står det at man IKKE skal lese av resultatet etter 5 min...men om det er liten konsentrasjon av LH, så står det faktisk at det gå mer tid enn om konsentrasjonen er høy. Håper den idag va positiv, for har tatt tester i snart 10 dager nå, og der ble ingen skikkelig positiv etter 5 min.. Håper noen har tid til å svare
2010 Mammaen Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Husker ikke ordrett hva som står på bruksanvisningen, men det står noe om at man skal tillate å vente inntil fem min for å lese av resultatet, så jeg vil tro at den er positiv selv om du ventet i fem min. Det tar vanligvis litt tid (kanskje ikke fem) før mine blir positive også. Jeg tror at den er positiv i alle fall, så du har nok truffet :-)
Lille diamant Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 Takk for svar Tok nettopp en ny EL-test for å se om den var blitt negativ igjen, men idag kom testreken opp før kontrollstreken til og med...og ble sterkere enn kontrollstreken også Så da er det ingen tvil om at den er positiv ihvertfall! Men er selvfølgelig tom for EL-tester nå, det var jo typisk..er jo litt dumt å kjøpe sånn dyr CB-tester på apoteket igrunn..vet noen om de er andre billigere EL-tester på apoteket??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå