Gå til innhold

Æsj, det lukter vondt av hullet i øret mitt...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg tok hull i ørene for et halvt års tid siden, etter at de hadde vært gjengrodd siden ungdomsskolen...

Var flink å rense de første månedene, men har ikke renset noe mer senere. Nå har det begynt å lukte litt rart når jeg tar ut øredobbene, og det er et sånt belegg på dem, ,en ikke noe rare farger på gugget=) Har ikke vondt eller er rød heller.

Skal det være sånn eller bør jeg la det gro eller noe?

HEhe, ikke så erfaren med dette jeg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde ikkje latt det gro igjen så lenge det kom noko ut som lukta. Då hadde eg holdt det åpent med øyredobb og vaska det med pyrisept iallefall tre ganger til dagen. Tatt ut øyredobben og vaska den også minst ein av gangane.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Ja, det kan jeg prøve, og se om lukta går bort=)

Skrevet

Sånn lukt har jeg innimellom også, og det er visst øredobben har sittet for stramt=) Og den gugga du ser, kan være såperester fra når du dusjer evt=)

Skrevet

Får det sånn innimellom jeg også, og om det er "juksegull/sølv" øredobber kan gøgget få irr-farge. Deilig! Jeg er litt sløv med å vaske/rense ofte da. Pirker vekk gørret og vasker rent - da er det ikke noe som lukter lenger. Som ei sier er det sikkert mye rart av sjampo og hårstyling og greier som kan feste seg bak der, spes på meg som "aldri" tar dem ut (annet enn for å bytte da, har dem like gjerne på om natta som dagen).

Skrevet

det er vel en blanding av fett, skitt og gammel hud som lagrer seg der...omtrent samme lukta som dersom baby har dobbelhake som samler godsaker og er vanskelig å komme til for vask:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...